onsdag 23 februari 2011

Hipp hurra på Fabians ett års dag!!

Idag är det ingen vanlig dag för idag är det världens bästa lillebrors födelsedag! Jösses va tiden går fort, de har redan gått ett år sedan jag födde en ny lite stjärna till denna världen!
Det var en mycket trött Fabian vi gick in och sjöng för imorse, det tog ett tag innan han vaknade till. Förmodligen tyckte han att vi hade blivit skvatt galna som kom in klockan 7 på morgonen och sjöng för honom;-)

Vi har firat med tårta, paket och sång hela morgonen! Enligt Fabian smakade tårtan helt underbart och han njöt av varje liten tugga;-) Paketen därimot var inte så roliga, mest pappret och snörena. Så dom fick storebrorsorna öppna;-)

7 kommentarer:

  1. Hipp hipp hurra för FABIAN idag!!! =)
    Hoppas ni får en fortsatt trevlig dag! ♥

    Ang., ditt förra inlägg har jag ett förslag:
    -Vi blir grannar du och jag. Sen sköter jag din tvätt och du städar åt mig!? Okej?? ;-)
    puss puss

    SvaraRadera
  2. Stort grattis till Fabian idag!!!
    Hoppas att resten av dagen blir lika mysig som morgonen varit!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Grattis söta Fabian på födelsedagen!!

    Kramis

    SvaraRadera
  4. Stort grattis till sötnosen på 1-årsdagen:)!

    SvaraRadera
  5. Stort Grattis till Fabian! Hipp hipp hurraaaaa :) KRAM

    SvaraRadera
  6. Stort grattis till Fabian på hans första stora dag! Hoppas dagen blev bra och han fick många fina paket! Kram

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!