måndag 14 februari 2011

Mina små hjärtan!!

Idag är de alla hjärtans dag! Inget som jag känner av speciellt mycket... Natten har varit så där roligt, Fabian har varit vaken så där 3½ timme och vägrat att sova och när han väl somnade så bökade han omkring... Behöver jag säga att jag känner mej lullig i hela huvudet? Nästan som om jag vore full;-) Nu sover iallafall han gott, kanske borde göra honom sällskap och hoppas på att brorsorna oxå vill vila lite!!

Alla hjärtans dag ja... Är det något ni brukar fira? Kan inte säga att vi är speciellt duktiga på att fira det. Borde kanske kasta in kidsen i bilen och åka och köpa något mysigt till La familia... Men vem vill ha in sjuka familjen på affären, nej jag trodde väl de?;-)

Douglas har sett på tv att de är alla hjärtans dag idag och frågar vad det är för något? KÄRLEK svara jag honom;-) Jo klart att vi måste fira lite dagen till ära;-) KÄRLEKEN måste vi ju vara rädda om oavsett om de är alla hjärtans dag eller inte!♥

2 kommentarer:

  1. Men lite lullig låter trevligt:)
    Firar inte heller dagen direkt. Har fått fina kort av Amelia och Alfons, värmer i hjärtat!

    SvaraRadera
  2. Firar inte dagen heller här....
    Men i eftermiddag blir det våfflor iallafall, de har form som hjärtan!
    Ha´t så bra!
    Hälsn Anna S

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!