söndag 13 februari 2011

För 5 dagar sedan...

Inget stoppar Herr klättermus att klättra, även om han bröt nyckelbenet för bara 5 dagar sedan... Inget stoppar honom... Allt går och han har ju för tusan vänsterarmen att stödja sig mot och då kan man ju leva som vanligt;-)

Hade de varit jag som brutit mitt nyckelben så kan jag säga med ganska stor sannolikhet att jag INTE hade rört mig så fint och sovit så bra som honom!! Om en vecka kommer man garanterat inte att ens märka att han brutit sitt nyckelben, barn är verkligen fantastiska!!!

Här hittade jag honom för bara några timmar sedan. Då hängde han i Douglas bokhylla och klättrade för att nå Douglas halstablett gömma... Ja vad säger man;-)

8 kommentarer:

  1. OMG!! Jag fick ont i nyckelbenet bara av att kolla på honom när han klättrar... Men han har väl bra läkekött :)

    Kramelikram ♥

    SvaraRadera
  2. Oj, tur de läker snabbt de små liven! Han är ju söt så det förslår, lille Alfred. Älskar hans hår! Hihi :)
    Kram

    SvaraRadera
  3. Ett gott tecken på att han inte har ont. Fast ibland kan man som mamma önska sig att de vore lite lungare av sig och inte var överallt. Hoppas att slutet av eran vecka har varit bättre än vad början var.
    kram Johanna

    SvaraRadera
  4. ojojoj jag får ont i mina nerver...haha, underbara ungar!

    SvaraRadera
  5. oooohhhh att han bara kan..men barn är barn..otroligt...
    hur bröt han det ?

    Hoppas solen tittar fram i morgon !
    Må så gott...
    Kram

    SvaraRadera
  6. Det är en livlig liten kille ni har.
    Det gör lite ont i mig när jag ser honom klättra med sitt onda nyckelben. Fast han kanske inte har så ont längre?

    Jag har svarat dig på frågan två ggr under kommentarsfältet ;-)
    Jag använder Photoshop Elements 8.0 till mina bilder.

    Ha en fin hjärtedag!
    Kram

    SvaraRadera
  7. Hjälp vilken busunge, där gäller det att bokhyllorna sitter fast i väggen ;-)! Skönt att han inte mår sämre!
    Kram och hoppas ni får en underbar Alla hjärtans dag!
    Kram

    SvaraRadera
  8. Tänkte bara tipsa om att du kan vara med och tävla om ett fint armband från våga i min blogg (lottar ut 3 st), klicka här för att komma direkt till tävlingen:)'
    Skynda dig i kväll dras en vinnare:)
    http://domkallarmighannes.blogspot.com/2011/02/tavla-om-ett-armband-fran-vaga.html

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!