måndag 7 februari 2011

Den där fan på väggen...

Jag målar alltid fan på väggen och tar ut de allra värsta i förskott. Tror att de är någon slags försvarsmeckanism som jag har... Jag har fortfarande en stor klump i min mage av oro. De värsta är att inte veta, all denna ovishet som just nu råder....
Ingen vet speciellt mycket och helst av allt skulle man nog behöva vara läkare själv för att förstå allt...
Jag är så grymt orolig, vet inte riktigt hur illa eller hur bra det är? En operation får avgöra det hela och jag håller alla mina tummar i världen att det "bara" är en helt vanlig "knöl" och inget annat...
Tänk att en dum liten "knöl" kan få så ofantligt många tankar att triggas igång. Miljoner frågor som det inte finns några svar på just nu.... Nej jag måste sluta och tänka det värsta jämt, jag måste tänka positivt. Det här fixar vi galant och ingen dum liten "knöl" i hela världen ska få sätta stop för våra liv.
Jag ska inte måla fan på väggen!!

7 kommentarer:

  1. Det är inte lätt att inte måla fan på väggen.
    Jag är likadan själv.
    Jag håller både mina tummar och tår..
    Det vanligaste är ju faktiskt att det bara är en vanlig knöl och inte cancer.

    KRAM

    SvaraRadera
  2. Jag tror också att det är någonslags försvartmekanism, att då kan det liksom inte bli värre, bara bättre.
    Håller tummarna i allafall,.... hårt:)
    Kram Veronica

    SvaraRadera
  3. Hoppas allt går bra! Håller också alla tumma och tår!!

    SvaraRadera
  4. Håller tummarna och även tårna hårt här oxå och hoppas på det allra bästa!
    Kramar!

    SvaraRadera
  5. Fina du! Håller mina tummar och skickar massa styrkekramar!

    SvaraRadera
  6. Håller alla tummar!! Och sänder över massor av styrkekramar till DIG. <3 Sanna

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!