söndag 13 februari 2011

Ljuset!!!

Jag och Fabian har varit ute och vädrat av oss alla basilusker som finns i min kropp! Massor av underbar sol på min stora näsa ska nog göra susen. Att gå mot ett håll var SVINKALLT, höll på att frysa ihjäl... Men när vi sedan vände om och gick åt andra hållet värmde solen såå skönt! Tänk att man snart kan sitta intill husknuten och sola och känna massor av värme!! *längtar*
Visst är han cool min lilla kille med solglasögon, söt som socker är han;-)
Har ni märkt skillnaden på hur ljust och fin det är ute, de går verkligen mot rätt håll nu! Klockan är snart 17 och de är fortfarande ljust ute!!! *härligt*

Vi har fin utsikt från vår övervåning, kan spana ner på många gator och se lååångt;-)

5 kommentarer:

  1. Cooling :) Häftigt att han låter glajjorna sitta kvar! Elliot skulle ryckt av dem innan jag ens fick på dem ;)

    Pysslar lite med tavlan du vann. Men jag har inte fått nåt mail från dig om önskemål, så nu sitter jag och experimenterar lite med nya idéer.
    Vill du önska nåt eller ska jag bara chansa på att du gillar den, så får det bli en överraskning?

    Kram gumman ♥

    SvaraRadera
  2. Självklart ska namnen vara med :) Har fått dit alla tre nu, och jag tycker det blir riktigt snyggt om jag får säga det själv ;)

    Några speciella ord du vill beskriva barnen med?

    SvaraRadera
  3. tack snälla för omtanken!! <3

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!