söndag 27 februari 2011

En fin award...

...har jag fått av Veronica på klipphöjden 3! Tusen tack snälla du jag blev sååå glad, precis vad jag behövde en kväll som denna!

Denna trevliga awarden ska skickas vidare till 5 trevliga och inspirerande bloggar som har mindre än 100 följare.

Reglerna för awarden är sådana att du ska skicka awarden till 5 bloggar du gillar som har mindre än 100 följare.

Awarden går vidare genom att du lämnar meddelande på deras blogg att de är en av dina favoriter bloggar och blivit utvalda till Liebster Award.

Den som får awarden länkar till den som den fick den från och till de 5 som får den.

Jag skickar denna fina award vidare till:

Hade verkligen svårt att "bara" välja 5 stycken, hade gärna valt alla er fina bloggar som jag läser. Men jag lovar er att ni ska få en annan award en annan gång;-)

3 kommentarer:

Tusen tack för din kommentar!