måndag 28 februari 2011

Bebishår...

Jag har inte tappat så mycket hår under amningen och inte speciellt mycket efter det. MEN NUUUU. Herregud det är mörka långa hårstrån överallt, dammsugaren är ständigt full, handfatet förstoppat med hår och i sängen ska vi inte ens tala om hur de ser ut... Jag säger bara tack gode gud för att jag har så tjockt hår innan, för ska de fortsätta så här så kommer jag vara flintskallig innan sommaren..;-) Dessutom har de kommit små bebishår på sidorna på hårfestet som vägrar samarbeta och de står åt alla håll och kanter;-)
Hmmm kanske klippa lugg? Jag har ju ändå början till det redan nu, men skulle jag passa i det?

2 kommentarer:

  1. Tror du skulle vara skitsnygg i en lång tjock lugg!

    SvaraRadera
  2. Såg att du sökte bloggsvar på annan sida. Jag använder själv: www.valresultatet.se för att skapa Frågepaneler och Omröstningar. Där finns så man kan välja på Script eller Iframe. Båda fungerar nog till blogspot (Iframe vet jag). Man får prova :) Testa du!

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!