söndag 6 februari 2011

En toppen match!

Det gick över förväntan mycket bra igår med lille herr A! De var en nagelbitare till match där HV vann med 6-4!
Tyvärr kom det och satte sig ett par i 50-års åldern som inte var särskilt förtjusta i barn (Hur man nu inte kan vara det????) Alfred råkade tappa en grej i deras knä och råkade slå med foten en gång på deras stol. De blängde tillbaka med en svart blick och var allmänt otrevliga och satt och muttrade... Så vi fick sitta och hålla hans små ben så att han inte skulle råka "störa" de hemskt sura paret:-(
Det blev massor av mut med både cola, korv, chips och godis. Tror minnsann att han åt godis för ett helt år igår eftermiddag, allt för att han skulle sitta stilla och inte störa surparet;-)

Han var så gullig på vägen hem där han satt i baksätet och ropade olika hejjaramsor, hejja hv blå är dom bästa!!!;-)
Hmm tror bestämt att jag gått och blivit en liten smygis och som har svikit mitt färjestad lag och håller på HV istället...;-)

5 kommentarer:

  1. Karro var du där eller? Resultatet blev 6-4 och sen hoppas jag att du aldrig överger Färjestad.
    Puss/mamsen

    SvaraRadera
  2. Tråkiga surpar!
    Själv är jag totalt ontresserad av sport:)

    SvaraRadera
  3. Usch vad det är tråkigt och deprimerande med såna människor som inte gillar barn! Och som inte ens kan FÖRSÖKA dölja det :( Jag är övertygad om att såna människor är genomsyrade av bitterhet av en eller annan anledning.

    Kram ♥

    SvaraRadera
  4. Vad mysigt ni verkar haft, trots det sura paret...
    Nej jag kan heller inte förstå sånna som inte gillar barn...blä för dom!
    Kram M

    SvaraRadera
  5. Härligt att de vann. "Mitt" Södertälje hade inte samma tur. De förlorade en viktig match mot AIK. Fattar du? AIK! :-P

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!