onsdag 16 februari 2011

Tävling!

I sammarbete med MOFAS HUS har jag fått den stora äran att tävla ut en valfri underbart söt T-shirt från lipfisch!

Allt ni behöver göra är att:

Gå in på MOFAS HUS blogg och välj färg och storlek, lämna sedan en kommentar här på bloggen så får du en lott.
Har du en egen blogg så länka denna tävlingen så får du 2 lotter (Ni får gärna låna ovan bilden.)
Har du ingen egen blogg så kan du maila ditt namn och adress till karolinjohansson85@hotmail.com så får ni en lott!
För ytterliggare en lott: Genom ikonerna längst ned i inlägget kan ni dela denna tävlingen med era vänner på Facebook, Twitter m.m.

LYCKA TILL!

Tävlingen avslutas fredagen den 25 februari och den lycklige vinnaren presenterar jag här på bloggen!

102 kommentarer:

  1. Viggo sitter bredvid mej här nu när jag är på din blogg :) Han har själv valt ut den svarta tröjan med ödlan på! Först ville han ha alla sa han, men efter en stund bestämde han sej för den med just ödlan på ;) Viggo har storlek 104!

    Å jag vill ju förstås vinna så givetvis tipsar jag om din tävling på min blogg OCH gillar på facebook :)

    Väldigt rolig tävling, tycker jag!
    Kram kram

    SvaraRadera
  2. KUL!!!
    Skulle gärna vilja ha den gröna med nyckelpigan i stl 92... Länkar givetvis och gillar...återstår bara att hålla tummarna!
    kram på dig

    SvaraRadera
  3. Jag vill vinna :) Har delat på FB och mailat dig. KRAM!!!!

    Anna-Karin Heiver.

    SvaraRadera
  4. En tävling i min smak!

    Jag vill gärna ha den svarta med ödlan i stl. 110.
    Länkar till tävlingen. Då återstår bara att håller tummarna:-)

    Kram Veronica

    SvaraRadera
  5. Jag vill vinna!
    Clara skulle gärna vilja ha den rosa tröjan i storlek 110.
    Jag har även länkat på min blogg och även delat på Facebook.

    Kram

    SvaraRadera
  6. Theo vill gärna vara med o tävla, tar gärna en svart i 98.
    Har redan mail:at dig - o kommer att gilla/dela på FB.

    Kram till er alla från oss alla i Askim.

    Katarina (TIna) Gustafson

    SvaraRadera
  7. Mharelene Forthmeiier16 februari 2011 kl. 17:16

    Åh så fina! Evelina valde den gröna med nyckelpigan, storlek 104.
    Mailar, facebookar för lotter!
    Kram
    Mharelene

    SvaraRadera
  8. Jätte fina tröjor!
    Skulle jag vinna så skulle jag vilja ha den turkosa i strl.92 till min lilla Victor.

    Har tipsat om tävlingen i min blogg
    http://victorsmamma.blogspot.com/2011/02/lipfish.html

    Och delat på Facebook
    Kram Johanna

    SvaraRadera
  9. Skulle gärna vilja va me å tävla! Leon vill gärna ha den turkosa i stl 86! Mailar å delar med mig av tävlingen på Facebook för fler lotter! Krya på er! Kram Mia Andersson

    SvaraRadera
  10. Jag är med =) LÄnkar från min blogg och på facebook, hoppas på extra tur =) En svart i stl.104 skulle sitta fint. kram

    SvaraRadera
  11. Hej !
    Så klart jag vill vara med. jag väljer turkos och storlek 98 cl.
    Maria

    SvaraRadera
  12. Hejsan :) Jag är gärna med! Den svarta med ödlan på, stl 74. Kram

    SvaraRadera
  13. Hej!

    Jag tävlar gärna om en turkos tröja med Myran (Melker) på :) Storlek 104. Jag länkar i min blogg och delar med mig på FB!

    Kram Jennie

    SvaraRadera
  14. Vill naturligtvis vara med och tävla.

    Jag gillar och delar på Facebook

    Storlek 104
    Den blå

    SvaraRadera
  15. Svar i stl. 110 skulle en kille som får ärva nästan allt från storebror bli jätte glad för. Delar med mig på fb.

    KRAM
    Maria Haveland

    SvaraRadera
  16. Vill jättegärna vinna en svart med ödlan på, stl. 104

    Kram Johanna Holm

    Jag mailar oxå!

    SvaraRadera
  17. Åh, den rosa skulle sitta som en smäck på Ellen och i storlek 86 ska de va! Helt Lovley!!!
    Älskar Lipfish!!
    Håller tummarna igen...=) Och delar med mig på min blogg och gillar på fb! =)

    Kram och tack för ännu en SUPERKUL tävling!!

    SvaraRadera
  18. Vill gärna vara med och tävla. En rosa i stl. 104 hade varit fin på Signe. Har delat på Facebook. Kram Anna Grunditz

    SvaraRadera
  19. Å, vilka härliga tröjor. Älskar Lipfish underbara färger och tryck. En svart i stl 92 skulle passa bra på lillkillen så nu hoppas vi att den lotten blir dragen ;)
    Lägger in en länk om tävlingen i min blogg!

    / Tessa

    SvaraRadera
  20. Jag försöker igen. Tror du man kan vinna 2 gånger? =))
    Ifall jag vinner så vill jag ha den blåa i storlek 98< !!
    Jag har redan länkat från min blogg! =)
    Kram

    SvaraRadera
  21. Åh!

    En svart i strl 104 vill jag tävla om :) 1 lott tack :) mvh // Malin

    SvaraRadera
  22. Jag hoppas hoppas vinna den gröna urfina tröjan. Storlek 74.
    Länkar från min blogg oxå =)

    SvaraRadera
  23. Har en liten tjej som skulle bli överlycklig över den rosa med fjäril på i strl 92.

    SvaraRadera
  24. jag skulle vilja göra min brors dotter glad hon gillar rosa så en rosa i storlek 110

    ha det bra kram Åsa nilsson

    SvaraRadera
  25. Oh, jag alskar tavlingar!
    Jag gillar den rosa i stl 104, har lankat pa bloggen och delat pa facebook! Nu haller jag tummarna! :0)

    Kram

    SvaraRadera
  26. Lott 1: Jag skulle vilja ha den gröna med nyckelpigan i storlek 98 till min lilla dotter =) Hon skulle älska den!
    Lott 2: Jag länkar här: http://frusvensson.webblogg.se/tavling/2011/february/jag-tavlar-hos-appelbloman-i-samarbete-med-mo.html
    Lott 3: Jag delar också på Twitter! http://twitter.com/pixietail/status/38019803436285952

    Håller tummarna :)
    Hälsningar Andrea
    andrea.sandell@gmail.com

    SvaraRadera
  27. Jag vill vara med o tävla. Den svarta tröjan med ödlan på till min son William. Han har st 92. Jag har länkat på min blogg och även lagt till tävlingen på min favebook. Ha en bra dag! Kram

    SvaraRadera
  28. Jag vill ha =) Har mailat adress, färg och stl.

    SvaraRadera
  29. Jag vill gärna vinna....den svarta med ödlan stl. 104 - så cool!!! // Hanna P

    SvaraRadera
  30. Tila vill gärna vinna en blå i strl. 86..:-) kram Frida

    SvaraRadera
  31. Jag vill vinna :) Gröna med nyckelpiga strl 104. Har delat på FB och mailat dig.

    Kram Emma Sjöstrand

    SvaraRadera
  32. Hej! nellie vill gärna vinna den gröna tröjan i storlek 86. Ska dela på fb o maila me// Sofia

    SvaraRadera
  33. Hej! Superfina allihopa, men om jag vinner vill jag gärna ha den turkosa med myran i stl 104. Har även delat på fb.
    Hoppas hoppas!
    Hälsningar Victoria

    SvaraRadera
  34. Alma vill ha den rosa i storlek 98 om jag vinner. Roligt med dessa tävlingar. Jag har även delat på fb.
    Nu håller vi alla tummar och tår för att Alma får en.
    Kram Johanna Johansson

    SvaraRadera
  35. Jag vill också vara med! Vill ha den turkosa i strl 62/68.

    Emma
    nobananas2day@gmail.com

    SvaraRadera
  36. Jag är gärna med :-)
    Har jag turen att vinna vill jag ha en rosa/cerise t-shirt i strl 86
    Jag har länkat i min blogg
    http://spacegirl.blogg.se/tavlingsblogg/2011/february/25-februari-vinn-t-shirt-fran-lipfish.html

    Spacegirl_@spray.se

    SvaraRadera
  37. jag är gärna med o om jag skulle vinna skulle jag vilja ha den turkosa i strl 104 =)

    har tipsat här: http://emlisch.blogg.se/tavlingsblogg/2011/february/25-febr-lipfish-t-shirt-mofas-hus.html#comment

    har tipsat mina vänner på fb om tävlingen oxå- heter emelie.johansson3 där

    emjo_83@hotmail.com

    SvaraRadera
  38. Vill gärna vara med. En ceris i 110...

    Har tipsat http://annastipsblogg.blogspot.com/2011/02/t.html

    SvaraRadera
  39. Jag och min lilla Knut tävlar gärna i denna roliga tävling. :)
    Vinner vi önskar han den svarta t-shirten med ödlan i strl 80. :)

    * Har tipsat i min blogg: http://elffors.blogg.se/2011/february/tavlar-om-en-snygg-t-shirt.html

    * Har även delat med mig bland mina vänner på facebook, heter Andréa Elffors där. :)

    Tack för en rolig tävling!

    SvaraRadera
  40. Vill gärna vinna den blå tröjan med myran på i stl 98! Blå för att dottern passar så bra i blått och myran för att lillasyster kallas Myran. Har skrivit ett inlägg på min blogg http://sandlada.blogg.se/2011/february/barnsliga-barnklader.html.

    SvaraRadera
  41. jag skulle vilja vinna den blå tröjan med myran i storlek 92. Den är så himla fin så jag kan inte göra annat än hoppas på att turen är på min sida. Är med och tävlar med en lott.

    SvaraRadera
  42. superfina tröjor! Men jag gillar nog bäst den turkosa med myran på. Känner att det är en tröja jag MÅSTE ha :) Så den i storlek 86 hoppas jag få vinna!

    Jag har länkat här: http://edvinsmamma.wordpress.com/tavlingar/

    För en extralott så har jag även delat med mig av tävlingen på fb (Elin Tegström)

    mail: elinteg@hotmail.com

    SvaraRadera
  43. Jag är med och tävlar om den svarta tröjan med ödlan i storlek 98 :) Så söt!
    Har länkat http://beabus87.blogg.se/2011/february/tavla-om-en-troja-fran-lipfish.html#comment, och delat på facebook.

    E-mail: beabus87@hotmail.com

    SvaraRadera
  44. Jag vill absolut vara med och tävla. Sonen skulle så gärna vilja ha den svarta tröjan med ödlan på i storlek 110.

    Jag har länkat här:
    http://creyla.blogg.se/tavlingar/2011/february/tavling-lipfish-t-shirt-252.html

    Och också delat på facebook.

    Hoppas på tur nu!
    creyla@live.se

    SvaraRadera
  45. 1 lott: Jag skulle vilja vinna den svarta med ödlan i storlek 104 till världens busigaste kille.
    2 lotter: Har länkat här http://emmatavlar.blogg.se/2011/february/troja-252.html

    emmis_soet@hotmail.com

    SvaraRadera
  46. Hej! Är gärna med och tävlar, vill ha den svarta tröjan med odrake på om jag skulle ha turen att vinna, i storlek 80, har länkat för 2 lotter http://liselottess.blogspot.com/2011/02/troja-252.html Mvh liselotte.202andersson@telia.com

    SvaraRadera
  47. Vi hoppas på den svarta med draken i stl 72. Då skulle Lillebror bli nästan lika cool som storebror.

    Och en länk: http://evamar.blogg.se/2011/february/t-shirt-25-feb.html

    SvaraRadera
  48. jag vill vinna den turkosa i 98-104! mvh ida

    korny_@hotmail.com

    SvaraRadera
  49. jag är med. vill vinna den gröna i stl 74

    har länkat här: http://tavlingstipsarna.blogg.se/2011/february/troja.html

    mail: litenmentuff@live.com

    ha en fortsatt trevlig söndag!

    SvaraRadera
  50. Den svarta i storlek 92 skulle jag vilja vinna :)

    /Lee
    ettlee@hotmail.com

    SvaraRadera
  51. Kul med tävlingar och denna ville jag absolut inte missa nu när jag har precis har startat en egen blogg. Edwin skulle passa finfint i den svarta t-shirten med ödlan på stl 110. Håller en tumme för att jag ska vinna.Skulle sitta fint såhär i början på året=)

    SvaraRadera
  52. jag vill vara med med två lotter=)
    om jag vann skulle jag vilja vinna den gröna med nyckelpigan i stl 80=)
    har länkat på min blogg http://bitskemmatavlar.blogspot.com/2011/02/tshirt25feb.html

    lakritzflicka@hotmail.com

    SvaraRadera
  53. Jag är med och skulle vilja vinna den blå eller om det är turkos med myran på i storlek 98. En härlig t-tröja..hihi..längtar nu ännu mer till sommaren! ^^

    Har länkat här: http://mammah.webblogg.se/2011/february/tavlar-3.html#comment

    Mail: Hannele_R@live.se

    SvaraRadera
  54. Jag är gärna med!
    Vinner jag önskar jag: Den svarta med ödlan i stl. 116.

    Har länkat.
    http://care69.blogspot.com/2011/02/25-feb-vinn-t-shirt-fran-lipfish.html

    care69(at)live.se

    SvaraRadera
  55. Skrev förut och jag har länkat på min hemsida=)

    SvaraRadera
  56. Otroligt fina! Önskar en grön med nyckelpiga på i strl 98 till min lilla piga om jag skulle ha turen med mig :)
    Har länkat och delat och håller tummarna!
    http://annapagronkulla.blogspot.com/2011/02/tavlar-hos-appelblomman.html

    SvaraRadera
  57. jag är gärna med, vill ha den gröna storl 104
    malinmal@hotmail.com

    SvaraRadera
  58. Jag vill vinna den svarta i storlek 92

    Har länkat här:
    http://vgt.blogg.se/2011/february/252.html

    SvaraRadera
  59. Klart vi är med!

    Vinner vi så vill vi han den svarta T-shirten med ödlan på i strl 92 :)

    Min länk på bloggen:
    http://tindraelliotsmamma.blogspot.com/2011/02/tavling-mofas-hus.html

    Och så delar jag självklart på Fejjan!

    Kram ♥

    SvaraRadera
  60. Jag vill vinna den blå i storlek 74.

    fox_box005 (at) hotmail.com

    SvaraRadera
  61. KLART JAG VILL VARA MED,

    NYCKELPIGAN T-SHIRT I STORLEK 110 ÖNSKAR JAG.

    ajlitza@hotmail.com

    SvaraRadera
  62. Lott 1: Svart i storlek 110 =)

    Mejladress: zandra_svantesson@hotmail.com

    SvaraRadera
  63. 3 lotter till:) Har delat på facebook (heter Zandra Svantesson där) + länkat till dig och tävlingen på min blogg här: http://valkommenhemtillzandra.blogg.se/2011/february/tavling-149.html#comment

    Mejladress: zandra_svantesson@hotmail.com

    SvaraRadera
  64. Hej, jag vill vara med.
    Myran i storlek 68.

    Ha en fin dag! mvh, Carita
    turkost@gmail.com.

    SvaraRadera
  65. Jag skulle välja den med nyckelpigan på, i stl 80! :)

    Tar 2 extralotter och har länkat: http://tovis88.wordpress.com/2011/02/18/vinn-hos-appelblomman

    samt tipsat på Twitter (Heter Tovis där)

    kram
    ectricgirl@yahoo.se

    SvaraRadera
  66. Jag är med. Tycker de tröjorna är så häftiga. Skulle vilja vinna den rosa tröjan.

    emeli_falk@hotmail.com

    SvaraRadera
  67. Om jag vinner, vill jag gärna ge mitt barnbarn Oscar snart 3 år.
    En svart tuff tröja med grön ödla.
    storlek 104.
    maude@tyfonmail.se

    SvaraRadera
  68. Hej!

    Fin tävling!

    1: Familjen Bus håller tummarna på en turkos i storlek 98.

    2: Tävlingstipsat - http://familjen-bus.com/2011/february/tavling-appleblomman.html#comment

    3: Tipsat på face, sarina fredriksson


    kram kram
    sarina.fredriksson@hotmail.com

    SvaraRadera
  69. om jag blev den lyckliga vinnaren så skulle jag välja den gröna tröjan i strl 98.

    jag har länkat här http://axdal.se/troll/2011/02/21/25-februari-troja/

    och för en extra lott så hat jag tipsat på facebook. ( alexandra axdal dahlberg )

    mvh alexandra mamma till tove
    axdal@me.com

    SvaraRadera
  70. Hej, Jag är gärna med.
    1. Vill jätte gärna vinna den svarta med kamelont i 92 till min dotter.

    2. Länkat här: http://actioonradar.blogg.se/2011/february/vinn-t-shirt-fran-lipfish.html#comment

    3. Tipsat på facebook(Miaa Siikavuopio) och tweetat @ActioonRadar

    Hoppas hoppas. Ha en fin vecka, kram!

    SvaraRadera
  71. Så fina tröjor :D
    Jag vill gärna vinna den gröna med nyckelpigan på till min son i strl 98

    petronellan@hotmail.com

    SvaraRadera
  72. Jag vill vara med och tävla om den gröna åt min tjej :) Söt! Strl 86.

    Har även tipsat i min blogg:http://mammaloon.blogg.se/2011/february/lipfish.html

    SvaraRadera
  73. En grön med nyckelpigan str 98 skulle passa Flisan perfekt!
    Jag länkar i bloggen och på fejan, Hoppas på tur!
    / Eva-Lena

    SvaraRadera
  74. Jag är med och tävlar om den svarta tröjan i storlek 98 :)
    Jag har även länkat här: http://beabofink.blogg.se/jagvillvinna/2011/february/lipfish-25-feb.html#


    beabofink@hotmail.com

    SvaraRadera
  75. Häftiga tröjor. Vill vara med och skulle gärna vilja vinna den med myran på i storlek 110 till min son :-) anderslukas@hotmail.com

    SvaraRadera
  76. Jag är självklart med! Tävlar om den gröne till min lille knodd i stl 92.

    SvaraRadera
  77. Åhh vilka underbara tröjor. Lilla Eddie sträckte sig mot den Blå med myran och menade att just den va den han önskade sig allra mest! Så han hoppas på att vinna en i storl 80! Gillar på FB så de blir två lotter för oss!
    kaisastenback@hotmail.com

    SvaraRadera
  78. Jag vill gärna tävla! Så himla coola tröjor. Jag skulle vilja ha den svarta i storlek 86.

    För extra chans att vinna: http://noonewantsforever.blogspot.com/p/jag-tavlar.html

    Håller tummar
    Erika Wilhelmsson

    SvaraRadera
  79. Jag vill vara med. Jag vill vinna den blå med myran o sonen den rosa med trollslända. stl 98/104 har vi iaf enats om...

    Carro
    griffelfot@telia.com

    SvaraRadera
  80. Hejhopp! Jag är gärna med och tar 2 lotter!

    1. Skulle turen falla på mig skulle jag vilja ha t-shirten med Myran på i storlek 86 :)

    2. Bloggat: http://surrovich.blogg.se/tipsochtavlingar/2011/february/t-shirt-fran-lipfisch-252.html

    /Sandra
    sandra.li@hotmail.com

    SvaraRadera
  81. Hej! Jag är gärna med! Den turkosa med myran på i stl 80 skulle jag välja.
    /Camilla
    muminmammaliv@gmail.com

    SvaraRadera
  82. Jag är gärna med och tävlar, jag skulle vilja ha den blå med myran i stl 110

    Jag har tipsat här

    http://molnboanna.blogg.se/2011/february/lipfish-252.html

    info@annakarlsson.se

    SvaraRadera
  83. Vill absolut vara med i denna tävlingen! Hade velat ha den turkosa i stl 104 till yngsta sonen. =)

    Har länkat för 2 lotter:
    http://zebramyran.blogg.se/tavlingar/2011/february/tavlar-mofas-hus.html

    zebramyran@hotmail.com

    SvaraRadera
  84. 1 jag skulle jättegärna vilja ha den turkosa/blå i storlek 86.

    2 här länkar jag från min blogg: http://sralin.blogg.se/tavling/2011/february/252-1.html#comment

    3 jag har ingen facebook men jag mailade istället från sralin86@hotmail.com

    SvaraRadera
  85. 2 Lotter!
    VIll ha den svarta med Ödla i strl 110.
    Länkat på http://blogg.alltforforaldrar.se/adriansmammababy2/2011/02/23/lipfish-tavling/

    SvaraRadera
  86. Om jag vann skulle jag välja den blå/turkosa tröjan i storlek 104 till min dotter =)

    SvaraRadera
  87. Jag vill också vara med, och om jag vinner vill jag ha den gröna tröjan med nyckelpigan på i stl. 110.
    Jag länkar i högerspalten på min blogg!

    Mvh Anna

    SvaraRadera
  88. Hej hej klart att jag vill vara med och tävla! =) Skulle verkligen vilja vinna den gröna i storlek 110 till min Saga.

    Har delat på Fb! (elin jonsson)

    *håller tummarna stenhårt*

    KRAM

    SvaraRadera
  89. Skullevälja nyckelpigan i stl 86 :) tar alltså en lott, hoppas på tur!

    Kawwe@hotmail.com

    SvaraRadera
  90. Jag håller tummarna för en nyckelpiga i strl 104
    maria_pahlberg@hotmail.com

    SvaraRadera
  91. lott nr 2: http://darkbarbie.blogg.se/2011/february/vinn-hos-appelblomman-25-feb.html

    chanette_s@hotmail.com

    SvaraRadera
  92. lott nr 1.. kamelonten svart bakrund stl 110.. snacka om råååå coola t-shirts

    chanette_s@hotmail.com

    SvaraRadera
  93. Halloj! Jag vill oxå vara med att tävla;)
    och jag och oliver kom fram till en turkos tröja i storlek 104!

    Vet väl inte riktigt vad jag har gjort men lagt ut på
    fb mailat och skrivit här!;)
    Martina Johansson! Markussa@hotmail.com

    LYCKA TILL TILL MIG!!!!!!!

    Krams

    SvaraRadera
  94. 1: den blå i 110 skulle jag vilja ha
    2: Länkat i bloggen http://mammamuh.blogg.se/2011/january/bloggtavlingar-i-februari-1.html

    carola(at)officefixarna.com

    SvaraRadera
  95. Den rosa i storlek 80 något till min lilla tös som snart är nio månader. Är dyrt att köpa barnkläder, framförallt när det växer ur det hela tiden=) Hade varit kul att vinna denna till henne.

    Har delat på facebook och mailat till dig.
    nina_ortenlof@pima.se

    SvaraRadera
  96. skulle gärna vinna den svarta med ödlan i storlek 92=)

    Mvh sandra

    SvaraRadera
  97. jag skulle vilja vinna den blåa i storlek 86 :)

    länkat: http://iseeuglypeople.blogg.se/jagvillvinna/2011/february/25-februari-lipfish.html

    hejcattis@hotmail.com

    SvaraRadera
  98. skulle ta den gröna i stl 80! :D

    choklad@gmail.com

    SvaraRadera
  99. vilka fantastiska tröjor! jag skulle gärna vilja ha en grön med nyckelpiga i stl 92. självklart länkar jag vidare.
    tack å kram anna

    SvaraRadera
  100. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  101. OM vi vinner önskar sig mina barn en blå i storlek 104!
    Har bloggat om den och delat med mig på fb!
    Länkadress till bloggen är
    http://stjernklart.blogg.se/2011/february/nu-vill-vi-vinna-en-troja-men-det-brinner-i-k.html

    SvaraRadera
  102. Om jag vann skulle vi vilja ha den blåa i strl 92.
    Har länkat här http://malinochskrutten.blogspot.com/p/tavlingar.html
    /Malin

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!