lördag 12 februari 2011

Sooooolen!!

Fick en låååång härlig sovmorgon idag, vaknade först vid 10 och då med sköna solstrålar som värmde mitt bleka vinteransikte!! När jag vaknade till var jag i drömmarnas land och vi låg och badade i ett knallblått hav någonstans i den varma karibiska kusten... Havet var så salt så jag till och med kunde känna smaken på läpparna precis och solstrålarna var så härligt varma!! Mitt i allt underbart kommer jag ihåg att jag var så arg på en vän. Han hade nämligen snott min solstol och tagit med sig den upp på sitt hotellrum för han ville sova bättre...;-)
Synd att detta med hav och sol bara var en dröm.... De hade gärna fått vara en sanndröm just nu...
Tänk att solen kan få en att bli på så grymt bra humör! Ute skiner solen och de verkar bli en helt fantastisk dag! Hoppas att tid finnes och gå ut och gå en lååång runda i detta solparadis!

Just nu är saknaden stooor efter havet och stugan!! Dessa kort är är från juni -09 i Mellbystrand!!

7 kommentarer:

  1. Åh! Själv längtar jag till mitt smultronställe här på jorden, Hällevikcamping!

    SvaraRadera
  2. Tänk att lite sol kan göra sån stor skillnad på humöret.
    Ha en trevlig lördag / Rosa

    SvaraRadera
  3. Jaaaa gud ja..!!
    Sol och värme skulle inte vara helt fel..
    Jag har vart ut på PW/Joggingtur nyss, men det bet lite vääääl i kinderna, men solen är ju underbar iaf =)

    KRAMAR!!

    SvaraRadera
  4. Underbara sol! Den är så välkommen. Här längtar vi också efter vår sommarbostad, husvagnen! Önskar dig en härlig dag!

    SvaraRadera
  5. Åh vilken härlig dröm! Det hade inte varit helt fel med sommarvärmen snart;-)
    Ha en fortsatt bra dag!
    Kram

    SvaraRadera
  6. Är det okej att jag hoppar in i din dröm så kan vi sola, bada, dricka och äta gott tillsammans med våra familjer?
    Kram

    SvaraRadera
  7. Åhh vilka härliga bilder!
    Nu får jag också sommarlängtan..
    Här har vi också solen på besök idag, och jag hoppas att den stannar kvar länge!

    Ha en fin lördag
    Kram

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!