lördag 26 februari 2011

En rastlös lördag....

Ännu en lördag, fattar inte hur fort veckorna går...? Känner mej en aning rastlös i kroppen. Jag vet inte varför jag blir så rastlös så fort helgerna kommer? Känns detta igen? Jag känner att jag vill göra så mycket, hinna med och samtidigt umgås med nära och kära. Samtidigt som jag vill fixa här hemma med sånt som ständigt ligger efter. Känner att min rastlöshet skulle dämpas rejält av en lite shoppingtur....;-) Alltid shoppingsugen för den delen*fniss*
Någon som oxå är rastlös är vår lille 1 åring, han vill inte alls ligga och titta på morgon tv med mamma. Varför ska man göra det när man kan klättra omkring i sängen;-)
(Bilderna blev lite suddiga, men de beror absolut på att han inte var stilla nog länge;-))

Apropå shopping, tittade precis på morgonen triss skrap på morgon tv och han vann 15 000 i 10 år!! Gaaaa va jag blev avis på den gubben, vill oxå vinna massor av pengar som man bara kan bränna på massor av shopping;-) Jo jag köper mina triss, men vad vinner man jo max 50 kr och så tar man 2 nya och då vinner man 25 kr:-(

Någon som någonsin vunnit någon större summa på triss eller blir vi bara lurade?;-)

4 kommentarer:

  1. Min bror skrapade fram 1000*10 en gång, visst ingen hisnande summa men jag skulle inte tacka nej till 10.000:-...
    Ja, jag känner igen den där rastlösheten, nästan ångest ibland, över allt vi borde göra under helgerna men som aldrig blir gjort. Ofta slutat helgerna med att vi knappt har gjort nånting.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Nej , har aldrig vunnit.
    Men du vet; plötsligt händer det:)
    hoppas du får shoppa ordentligt idag! Det hjälper mot det mesta.
    Kraaaam fina du!

    SvaraRadera
  3. Köper en trisslott varje måndag och vinner ungefär samma summor som du.

    MEN det går faktiskt att vinna mer. Var med min pappa i den där studion en gång (3 år sedan).
    2 MILJONER skrapade TUR-gubben fram. Det var faktiskt en otrolig känsla och man tror inte det är sant. Snälla föräldrar som man har så delade dom med sig till mig och mina systrar.

    Från det ena till det andra så gillar jag din blogg skarpt och vilka otroligt fina killar du (ni) har!!!!

    SvaraRadera
  4. Så söta han är när han utforska väggen hihi :-)

    Jag vinner aldrig mer än vad du gör..
    Men jag har vunnit högsta vinsten vad gäller man och barn och den vinsten varar hela livet ♥

    Kram och ha en mysig lördag

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!