fredag 4 februari 2011

Skål fredagsmyyys!

Idag skiter jag i allt som har md bantning att göra. Jag har skött mej exemplariskt hela veckan och har tränat som en liten gnu och vad händer? INTE ETT SKIT.... Nej då jag ska inte ge upp, bara ikväll;-) Har nyss intagit en underbart god portion av mandelpotatispuré med fläskfilè, kantareller och champinjoner och en masssa grädde. Fy fan va gött de var;-) Nu ska jag även unna mej lite godis och självklart livets dryck, ett glass rött!!!

Som den opedagogiska mor jag är gav jag Fabian en chokladkaka när jag lagade mat. Hmmm vad tror ni de resulterade till? Jo en kladdig bebis;-)

Tror bestämt att någon tycker min blogg är tråkig? Jo för nu har ytterligare en "följare" lämnat min blogg... Är de så? Är jag tråkig? ;-)

Nä nu ska jag gå o frossa! Ha en underbar kväll och skååål på er!

12 kommentarer:

  1. Skål på dig med:) Nu är det let´s dance och slapp i soffan för hela slanten!
    Kram Veronica

    SvaraRadera
  2. Nää jag älskar din blogg, är inne säkert 5 ggr om dagen:)

    SvaraRadera
  3. Herregud, tråkig!
    Du har ju en underbart bra blogg. Älskar ditt sätt att skriva och att du uppdaterar ofta.
    Känner igen mig så mycket i det som händer hos er. Våra 2 grabbar är "lite" äldre än era (22 och 23 år) vänta bara. Ha en skön kväll och njut av det goda.
    Lena

    SvaraRadera
  4. Jag tycker inte du är tråkig! Å lite rött slinker ner här också så skåååål på dej :)
    Kram

    SvaraRadera
  5. Jag ska lägga till mig som följare istället! Några kommer, några går.... fortsätt du är underbar i ditt sätt att skriva.

    SvaraRadera
  6. Alltid mysigt med fredagsmys.
    Du tråkig??? Nääää absolut inte!
    Kram

    SvaraRadera
  7. Du är underbar tycker jag!
    Helt rätt att unna sig, man lever bara en gång!

    Kram

    SvaraRadera
  8. neh, du är inte tråkig, men det är tråkig då man tappar följare :(

    Kan vi få recept på den maten som såg helt underbart god ut?

    SvaraRadera
  9. Håller med Malla, hit med receptet tack! ;-)

    Och om bloggen är tråkig???!!!!!!????
    ABSOLUT INTE!!!
    HELT LOVLEY!!!♥

    Och vad fint det var även i Fabians rum! Jag får liksom inte till det i barnens rum, står å stampar på samma ställe. Det är ju så mycke grejer man vill få plats med... ja ja hinner väl någongång kanske...=)

    KRAM

    SvaraRadera
  10. Jag intog lite hälsofil och proviva, men jag tror jag ska festa till det med lite kokt ris på lördag.
    Puss och Kram/mamsen

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!