söndag 6 februari 2011

En klump i magen...

Mina tankar är skingrade ikväll. En stor klump växer i min hals och de vrider sig i magen... Jag tänker de värsta, alltid gör jag det... Vet inte varför, men de är som om jag på någotvis är och vill vara beredd på att få höra de värsta... Jag vill inte bara sitta här hemma och inget göra, jag vill finnas där... Ingen vet något ännu. Jag väntar på att telefonen ska ringa... Inser ännu en gång att livet är så skört. Tänk det värsta om och om igen, nej Karolin du får inte tänka så, INTE!!!
Snälla telefon ring NU så att jag slipper ha dessa tankar. Jag vill höra att allt är bra, att allt är som det ska vara. Att det bara är en ond dum bacill i magen som går att bota bort med lite medicin...
Tårarna har börjat att rulla ner för mina kinder nu och det måste ut, släppa på de onda. Jag hoppas att telefonen ringer nu så att den STORA klumpen i magen oxå släpper...

10 kommentarer:

  1. Men fy, så hemkt det låter! Jag hoppas verkligen att allt löser sej till bästa, vad det nu än är!

    Känns inte som det passar här nu kanske, men jag kikade in just nu för att tala om att jag gör lite "reklam" om dej på min blogg, hoppas det är ok!?
    Kram

    SvaraRadera
  2. Söta vän! vad har hänt!? vad det än är så tänker jag på dej och hoppas allt löser sej! Stor Kram

    SvaraRadera
  3. Usch va hemskt. Hoppas allt blir bra. Tänker på dig!
    Stora kramar!

    SvaraRadera
  4. Låter inget vidare... vad är det som har hänt?! :-( Håller mina tummar för dig vad det än är. Kramar i massor!

    SvaraRadera
  5. Vad det än är som har hänt och vem det än är som är dålig så hoppas jag att det inte är något allvarligt och att allt blir bra snart!

    Kram <3

    SvaraRadera
  6. Massor med styrkekramar till dig! Hoppas att allt redan är löst till det bästa!

    SvaraRadera
  7. Men söta du, vad är det som har hänt nu då? Usch jag blev alldeles illa till mods när jag läste ditt inlägg nu :(

    Hoppas allt ordnar sig på bästa sätt!

    Massa kramar ♥♥♥

    SvaraRadera
  8. Skickar en kram till dig och hoppas att det inte är något allvarligt.
    Kram Johanna

    SvaraRadera
  9. Huuu! Ryser när jag läser!
    Hoppas att det löser sig och att det inte är något allvarligt!
    Här kommer en STOR KRAM till dig!!♥

    SvaraRadera
  10. Vet inte vad som hänt men hoppas på det bästa och om inte så är det dax att kämpa, vi klarar ju mer än vi tror.

    Finns här om du behöver prata, ibland kan det ju vara skönt att ventilera saker med dem som inte står en närmast.

    Kramar till er

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!