torsdag 3 februari 2011

Han har tydligen inte lärt sig något....

Klätterapan har tydligen inte lärt sig ett dyft om vad som kan hända om man klättra på skänken... Tittade bort i 2 sekunder och hade ställt bestickkorgen där. Och hjälpsam som han är med ett enormot stort hjärta, ville han förstås bara hjälpa mamma med de nydiskade besticken... Bör tillägga att skänken sitter ordentligt fast i väggen numera, för såna här olyckor vill vi inte vara med om mera.... Och eftersom att vi har en liten klätterapa boende hos oss, så sitter de mesta fastskruvat i väggarna numera;-)

Vill ni veta vad som hände här? Gå då in HÄR och läs!

8 kommentarer:

  1. Det är lustigt med barn. Man tror att de ska lära sig av sina misstag om de gör sig illa en gång, men ack nej. De är som små, små dementa gamlingar ;)

    Kram ♥

    SvaraRadera
  2. Alfred och vår lille Joel påminner nog allt lite om varandra...älskar att klättra och springa runt med så lite kläder som möjligt (helst bara kalsonger) Fast våra köksskåp har ännu inte lossnat från väggen..... Hanna P

    SvaraRadera
  3. Tur att det gick så bra! Förstår inte hur hela skåpet kunde välta?! Ser helt konstigt ut. Låg liksom bänkskivan kvar?

    Kram!

    SvaraRadera
  4. Oj vad hemskt!
    Men skönt att det gick så bra iaf..
    Jobbigt med klätterapor, men vad gör man?!

    Jag använder mig av Picasa 3, du då?
    Det är gratis och fungerar helt okej =)
    ANnars när jag verkligen redigerar bilder så är det photoshoop som gäller!
    Kramar!!

    SvaraRadera
  5. Hej!

    Oj, det där såg inte ut som det gick så bra. Hoppas han inte slog sig..

    Tack, för dina rara ord! Roligt att du kikade in hos mig efter mitt besök.

    Hoppas du och din familj får en trevlig helg! Vi hörs igen! Kram Maria

    SvaraRadera
  6. Jag minns när det där hände, när allt välte!
    Tur i oturen att ingen blev skadad. Så det är bra att allt sitter fast numer :-)

    Snäll kille som hjälper mamma!
    Trevlig helg!
    Kram

    SvaraRadera
  7. Vilken snäll lite söt kille du har!
    Men oj, jag tittade på den förra bilden. TUR att allt gick bra endå!!!!!
    TREVLIG HELG PÅ DIG!
    Kram Eva

    SvaraRadera
  8. Tur att allt gick bra, trevlig helg!

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!