söndag 10 oktober 2010

Underbar hösdag!!

Vilken fantastisk fin höstdag vi har haft idag! Vi har varit ute stora delen av dagen och bara njutit av solens varma strålar! Inget slår de vackra färgerna nu som alla träd ger och fast allt börjar bli mörkare så blir jag på nått sätt väldigt glad, för vad annars kan man bli av alla färgerna;-)


Vi åkte ut till min mamma som bor i skogen och som har en helt fantastiskt stort lönn på sin gård! Kameran fick givetvis följa med ut och föreviga de vackra!

Alla var på humör för fotografering utom Alfred, som annars är familjens lilla linslus (förutom mamman i huset då;-))

De låter kanske konstigt, men jag får extra energi på hösten och jag känner mej så sjukt kreativ och energisk. De är oxå skönt med hösten och slippa alla "måsten" som lätt blir när våren kommer. Nu kan man bara krypa in i sitt hus och bara mysa!!;-) Och förstås vara ute i såna här underbara dagar;-)

Just nu känner jag att tröttheten börjar komma ifatt mej. De känns i kroppen att jag sovit som en kratta de senaste nätterna. Jag hoppas att Fabians små tansingar vill ploppa fram nu så att det blir lite ordning och reda på sömnen igen. De är ju inte roligt för någon i familjen när alla är trötta och griniga. Och speciellt inte roligt för Fabian som har sååå ont:-(


Jag är världens stoltaste mamma till världens sötaste pojkar!!

Nu ska jag krypa upp i soffan och tända ljus och se på De regnar köttbullar med Douglas! Man får passa på att mysa med storebror när småbröderna sover;-)!

12 kommentarer:

  1. UNDERBARA BILDER PÅ FINA POJKAR!

    KRAM!

    SvaraRadera
  2. Suuperfina bilder, du behöver inte gå till någon fotograf med barnen:)

    SvaraRadera
  3. Vilka fina bilder du har tagit :)

    SvaraRadera
  4. Underbara bilder!!
    Sådana här bildet diggar jag starkt och det är så här jag vill minnas mina barn. Glada och lekfulla! De klassiska skolfotona går bort helt.

    Måste ge mig ut och fota själv någon dag :o). Men dagarna springer ju bara förbi.

    Kram!

    SvaraRadera
  5. Vilka härliga höstbilder! Visst har vi haft underbart höstväder i helgen, hoppas att det vill hålla i sig ett tag.

    Kram

    SvaraRadera
  6. Gud vilka fina bilder!! Och dina killar är bara så söta ju :)

    Önskar att jag också kunde få lite mer energi på hösten, men för min del är det mer björnsyndromet. Jag vill bara gå i ide och inte vakna förrän till våren när det börjar ljusna och bli varmt igen. Jo! Jag kan vakna till jul också så klart :D Men sen kan jag gå i ide igen...

    Kram!

    SvaraRadera
  7. Håller fullständigt med de övriga kommentarerna!!!
    UNDERBARA BILDER!!! Ja det är ju sååå fint ute nu!
    Måste ta mig ut med mina godingar imorgon, innan man missar dessa färger!
    Supersöta kids du har!!! KRAM

    SvaraRadera
  8. Underbara bilder på underbart söta barn. Douglas har ju talang för det där med att posera, en redig liten charmknutte =) kram

    SvaraRadera
  9. Tack för din fina kommentar hos mig!
    Vilken underbara barn du har, så söta.. jättefina bilder :) Kramar

    SvaraRadera
  10. Jättefina bilder!!!

    Gäller att fånga ögonblicken....som du gör riktigt bra....=)

    Kramar på dej!!!

    SvaraRadera
  11. Superfina bilder på superfina barn! :) Kraaaaam

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!