fredag 8 oktober 2010

Lek och fika!!

Visst är det skönt med fredagar?!! Även om man går hemma och är mammaledig så känner jag av den där fredags känslan iallafall!! Idag borde jag städat klart de som jag påbörjade igår. Men så ringde min fina vän Hanna och frågade om vi ville komma dit och leka med dom, klart att lek och fika går före städ!!
Jag ska försöka få ordning på min rygg och sömn och allt annat som hör de tråkiga till på hos mej... Så jag fick låna en spikmatta, man kan ju iallafall pröva och hoppas på goda resultat! Alfred provade den direkt men rullade genast av och sa: - Alfred ligga golvet stället;-)! Han tyckte inte den var så skön;-)

Nu ska jag gå och fortsätta min städning. Blir nog ingen ingående storstädning, utan tar bara de nödvändigaste för sedan ska jag vila upp mej för kvällen på SPIKMATTAN!!!

2 kommentarer:

  1. Fredagar är ljuvliga =)
    Kan förstå att han inte ville ligga kvar =) Fniss *

    Kram från Bella

    SvaraRadera
  2. Härligt foto på alla små=)

    Spikmatta e såå fruktansvärt....SKÖNT efteråt iaf;-)

    Kramar från Linnea

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!