tisdag 26 oktober 2010

Tävling!

Bara för att jag är på så bra humör och att det finns så vänliga själar här i världen så har jag fått den stora äran att få lotta ut 2 stycken helt underbara star-berlocker i svart och brunt, med snygg läderrem till från plain vanilla!

För att kunna vara med och tävla ska du:
  • Lämna en kommentar med ditt namn i detta inlägget så får du 1 lott
  • Har du en egen blogg så länka denna tävlingen så får du 2 lotter (Ni får gärna kopiera ovan bilden)
  • Har du ingen egen blogg så kan du maila ditt namn och adress till karolinjohansson85@hotmail.com så får du 1 lott

Lycka till!!


Ps. Jag drar 2 stycken lyckliga vinnare nästa onsdag den 3 november och presenterar vinnaren här på bloggen.

38 kommentarer:

  1. Tjoho! Jag vill vara med i utlottningen!
    Och jag länkar självklart i min blogg!

    SvaraRadera
  2. ohhhhh, jag vill ju vara med =) Länkar från min blogg =) kram

    SvaraRadera
  3. Jag vill gärna vinna ett sånt fint halsband!!!!

    M.v.h. Anna-Karin Heiver

    SvaraRadera
  4. Jag vill också vara med! Inte för att jag någonsin vinner något men det kan juh vara värt ett försök :-)

    En dum fråga bara; ska jag bara länka till din blogg på min blogg då?

    Kram

    SvaraRadera
  5. Jag vill så klart oxå vara med och tävla och länkar även från min blogg =)
    Kram/E

    SvaraRadera
  6. Åhh jag vill jag vill!!!!

    Kram
    Victoria Ahlgren

    SvaraRadera
  7. Hej jag vill vara med i tävlingen
    du har en jätte fin blogg
    många kramar Åsa Nilsson

    SvaraRadera
  8. Jag vill VINNA!!!
    Puss/mamsen

    SvaraRadera
  9. Om jag vinner kan Lena få det när hon fyller år.
    Mvh/Tommy

    SvaraRadera
  10. Och jag kom nu på hur jag direktlänkar till just det här inlägget...jag skyller på förkylningen att det kopplar långsamt ;-)

    Men nu har jag iallafall länkat hit från min blogg :)

    Kram

    SvaraRadera
  11. Jag vill med vara med!!! Hoppas jag gör rätt bara... ! Kram

    SvaraRadera
  12. Wow, såklart att jag vill vara med och tävla.
    Ha en underba vecka!
    Mvh Terese

    SvaraRadera
  13. Jag vill gärna vinna!!
    Tycker om att läsa din blogg!
    Hälsn Anna Stråth

    SvaraRadera
  14. Ser ut som man kan känna sig som en stjärna i de snygga smyckena och det kan man behöva ibland... jag vill vara med!
    KRAM Maria Haveland

    SvaraRadera
  15. Självklart vill man vara med !! :-) Så kul att läsa din blogg...missar färre och färre inlägg...
    /Angelica

    SvaraRadera
  16. åå klart jag vill vinna =)=)

    SvaraRadera
  17. Snygga halsband!!!
    Absolut vill jag vinna, vilken toppen julklapp! =)
    Å så länkar jag givetvis från min blogg!
    KRAM

    SvaraRadera
  18. Hej!

    Jag vill själklart också vinna detta fina halsband som var så snyggt! Och tack för en mycket bra blogg! Kram Angelica

    SvaraRadera
  19. Såg precis att det fanns visst fler Angelica än jag men förra inlägget var från Angelica Hjelm...Kram igen!

    SvaraRadera
  20. Jag vill också tävla:D kram Sara

    SvaraRadera
  21. Jag har en stjärna här hemma... Hon är verkligen är värd en vacker star-berlock.
    Kenneth

    kennethkarlsson@hotmail.com

    SvaraRadera
  22. Jag vill såklart oxå vinna. Extra julklapp vore ju inte fel. Kram Johanna Holm

    SvaraRadera
  23. Snyggt smycke! Din blogg har blivit så himla proffsig! Vad duktig du är! Kram Maria

    SvaraRadera
  24. Jag vill vinna!!! länkar i bloggen :D

    Kram H

    SvaraRadera
  25. Så klart jag vill försöka vinna!
    Kram/ Anna Ireklint

    SvaraRadera
  26. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  27. Jag vill vara med!!
    // Faster Annelie Lewinbäck

    SvaraRadera
  28. Tjohopp!:)
    jag är också gärna med i tävlingen! Ett halsband sitter ju aldrig fel:)

    kram Martina Johansson

    SvaraRadera
  29. Klart jag vill vinna!!!

    Kram kram Linnea Remnemark

    SvaraRadera
  30. JAg vill självklart vara med och tävla om det fin fina halsbandet..

    SvaraRadera
  31. Wow superfint vill absolut vara me i utlottningen..

    Kram kram Sanna

    SvaraRadera
  32. Hoppas på tur! Jättefina halsband. Kram Anna grunditz

    SvaraRadera
  33. Jag vill också va med och tävla :) Hoppas på att ha turen att vinna :)

    Jag länkar självklart till tävligen i min blogg

    SvaraRadera
  34. Jag vill också vara med och tävla! Lånade bilden och länkade din tävling från min blogg!

    SvaraRadera
  35. Söt du är då :) Jag vill oxå vinna! Ska försöka få in en länk på min blogg under kvällen! Kram Kram

    SvaraRadera
  36. Jag vill oxå va med!! Jag behöver mer juveler=)
    Puss

    SvaraRadera
  37. Åååå vill ha vill ha vill ha!! Superfin blog förresten! Kramar från Cissi

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!