fredag 8 oktober 2010

Morgonpigga barn...

Ännu en skit natt... Fabian har varit vaken till och från hela natten och bara gråtit hysteriskt:-( Han fick ändå Alvedon och ipren, men de hjälpte inte så mycket.

Bättre blir det ju inte när man har morgonpigga barn som vaknar och bara vill upp, man har inte liksom inte den orken.... Jag blev på riktigt väldigt arg när grannen dessutom satte igång en såg som lät som de var i sovrummet de var och sågade. Humöret blir ju inte de bästa av sömnbristen...

Nu hoppas jag verkligen att dessa tänder spricker ut snaras så att vi får sova i lugn och ro här på nätterna igen!

Jag hoppas på att de två yngsta synkar lite så att de sover middag samma tid idag så att även jag får mej en liten tupp lur! För jag måste ju orka med kvällen, för ikväll vankas de fest hos Emma!! Vi ska träffas och titta på möhippe korten och filmen och dricka vin och skratta!!! Då får man inte vara trött;-)

1 kommentar:

  1. Oj vilka morgonpigga barn!
    Men ja, otroligt söööta är de iaf :)

    Vinkväll, gud vad skoj!
    Hoppas att ni får de mys :)
    Kramar!!

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!