söndag 17 oktober 2010

Sängmys!

Efter pizzamys, godismys och kussemys igår kröp vi alla 5 ner i vår säng och somnade! Ja alla förutom Fabian och jag förstås.... Vi låg och tittade på pretty women, åååå vilken mysig klassiker som man inte annat än kan älska!! Sedan knoppade även jag in och natten har varit väldigt lugn!!!

Han har ätit några gånger men somnade om väldigt fort därefter. Så när vi alla vaknade vid halv nio tiden så kände jag mej helt utvilad!! Känner mej nästan så utvilad att jag har en sådan där bakiskänsla som lurar i huvudet;-)

Nu väntar söndags frullen som min älskling har stått och lagat! *MUMMA*

4 kommentarer:

  1. Sååå gött! Skönt att få känna sig utvilad!!
    Ha en härlig söndag!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Åh va HÄRLIGT det ser ut!!! Älskar verkligen dina ljuvliga bilder!!! Stor KRAM!!!

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!