söndag 24 oktober 2010

Någon har varit i farten igen...

Någon har "råkar" pillat bort bokstaven F på mitt tangentbord.... Trodde inte man använde den bokstaven så mycket, men de gjorde man tydligen...Grrrrr...:-(

Jag tror mej veta vem den skyldige är. Japp alldeles rätt! Den unge herr Grunditz har varit farten igen....
Hmmm, han har alltid en förmåga att se så oskyldig ut... Jag förstår inte det?;-)
(By the way så köpte vi en ny trådlös telefon igår. Men med vårt flyt så verkar den inte fungera och den gamle ligger N Å G O N S T A N S urladdad... *Stor suck* Men jag kopplade in en gammal hederlig telefon med sladd. Varpå Alfred tar på den och ser på mej undrande och frågar VAD DE???? Min unge visste inte vad en helt vanlig sladdtelefon var för nått... Tekniken går verkligen fort framåt, kanske för fort??)

4 kommentarer:

  1. Nej, nej nej!!
    Datorn är ju helig :o)!!

    Iaf i det här huset...

    SvaraRadera
  2. Inte bra....Du måste ju kunna skriva Här!

    Tänkte på dig igår när jag satt och bläddrade i Allas nr 43. På sidan 27 har de en bild på en gammal lampa....precis sån du köpte på kupan och målade... (jag gillade din jätte mkt men inte den skärmen i tidningen pga fåglarna)
    På sidan 85 var oxå nåt häftigt och enkelt att göra!
    Nu får du köpa Allas!

    Hälsningar Anna S

    SvaraRadera
  3. Hmmm, känner igen det där, Linnea hade knappen INSERT i munnen för ett tag sedan.. passande knapp ;)

    Kram

    SvaraRadera
  4. Du får låna Allas av mig.
    Puss/mamsen

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!