onsdag 6 oktober 2010

Tantvarning??!


Kände att jag faktiskt var värd att få köpa mej en blomma och en kruka idag. Man kan behöva ge sig själv en klapp på axeln ibland och ge sig själv något fint!

Men när jag kom hem med den och ställde den på bordet tillsammans med några ljusstakar så såg det ganska tantigt ut.... Efter en låååång stund märkte Jonas det. Jag frågade honom om det såg tantigt ut? Mmmm, det gör de nog och syftade på blomman i sig.... Men nu är den köpt och nu kommer dagens i-landsproblem? Vilka ljusstakar ska jag ha till? Hjälp mej så att det inte blir ännu tantigare;-)

(Tillägga: Ljusen i bollarna är bara ditsatta för att de stora värmeljusen var slut;-))

12 kommentarer:

  1. Jag tycker antingen bild nr 2 eller nr 4 :)

    SvaraRadera
  2. Den sista bilden med längst ner till höger är bäst!
    Må så gott, Tjejen.

    SvaraRadera
  3. Håller med - de 3 höga är snyggast till =)
    Eller kronan i fönstret ;-)
    Kram/E

    SvaraRadera
  4. Mamma från Skillingaryd6 oktober 2010 kl. 21:40

    De höga tycker jag med. Visst är det konstigt, att ngt man tycker är fint när man köper det så blir det liksom inte bra när man kommer hem.

    SvaraRadera
  5. Jag tycker alla bilder ser bra ut. Men jag är verkligen ingen expert på sådant!

    Tack fina du för underbara kommentarer på min blogg!

    Kram

    SvaraRadera
  6. Röstar också för de tre höga! :-)

    Kram kram!!

    SvaraRadera
  7. Tantigt? Ärligt? -JA! Men det värsta är att till och med jag haft en på mitt köksbord??!?!?
    -HUR gick det till?! Vi som är såå unga...
    Sen tycker jag att du ska sätta vanliga värmeljus i de tre små "silverbollarna" då blir det snyggast! =) Men de andra alternativen va inte heller så tokiga!
    Kram

    SvaraRadera
  8. Ja, jag har då ingen sån blomma, undrar vad det betyder;-))/mamsen

    SvaraRadera
  9. De är söta tycker jag!Saga har sådana minivarianter på sitt rum i rosa. Jag tycker absolut bild nr 4.

    Ses imorgon vill du åka med mig? kram

    SvaraRadera
  10. Nejdå! Inte alls tantigt :o)....
    *Förnekar, förnekar, förnekar*.

    Köpte själv två sådana för ett par dagar sedan och ställde i fönstret.

    Tycker som de andra att de höga är finast. Men med stökiga barn är kanske de runda mer praktiskta. Usch så tantigt! Jag tänker inte enbart design numera utan även funktion!!

    Unga hälsningar ;o).
    29åringen...

    SvaraRadera
  11. Håller med de flesta - sista bilden är finast!

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!