fredag 1 oktober 2010

Blomster!!

Barnen och jag har varit i grannbyn och handlat. På deras ICA butik fanns det så mycket fina grejer så hade min plånbok varit större så hade jag kunnat köpa massor. Sånt där smått pill som man kan göra så mycket av!!


Vi har inte varit på kyrkogården ännu, utan väntar på Jonas. Istället för att köpa en blomma så knåpade jag ihop en liten sötis själv. Nu ångrar jag mej att jag inte köpte ett hjärta till åt mej själv, det hade passat väldigt bra på vårt köksbord....
Men nu får detta hjärta stå och pryda Franks grav istället och lysa upp hösten ett par dagar!!

Nu ska jag fixa lite inför kvällen, vi ska träffa Jonas familj och jag har lovat att stå för förrätten. Har bestämt mej för att laga kantarell toast med knaprig luft torkad skinka!!

Ha en jätte mysig fredag, det ska vi ha med massor av god mat och vin! Ikväll skålar vi för fredagsmys, livet och Frank!!

3 kommentarer:

  1. Verkligen suuuperfint!
    Stor kram ♥

    SvaraRadera
  2. Kul att se dig och dina barn på ICA idag!
    Kram Anna S

    SvaraRadera
  3. Tusen tack,Marie!!
    Anna: ja så kul att få träffa sina läsare "live";-)!!!
    Kram K

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!