tisdag 12 oktober 2010

Jag har en dröm....

Idag tog jag försenade halvårs kort på Fabian, han samarbetade så bra och det gick strålande. Givetvis ville storebröderna vara med på ett hörn, vilket de fick mer än gärna;-)!

Nu vet jag vad jag vill göra i framtiden: FOTA!!! Jag vill ha en egen liten studio och bara ta massor av roliga kort! Ja drömma kan man ju få göra... Men en liten hemma studio borde man ju kunna fixa utan att bli ruinerad?

Jag kan inget om foto egentligen utan jag bara knäpper och försöker lära mej lite själv;-)! Skulle behöva gå en riktig foto kurs så att man blir lite mer insatt i vad alla knappar på kameran betyder...;-)

Jag hoppas inte jag tjatar ut er med alla mina kort på mina små guld klimpar!!!

Nu blir de svåra att välja ut ett kort som ska lämnas in på förstoring??
Vi borde skämmas lite jag och min sambo.... Vi har fortfarande inte framkallat och förstorat upp Alfreds halvårs kort... Släkten väntar visst på att få korten nu har jag hört....;-) Men snart så ska de få sina kort och då på både Fabian och Alfred! ;-)

12 kommentarer:

  1. hur skulle du kunna tjata ut oss med kort på dina underbart söta pojkar.Bilderna var ju jättefina,Fabian verkade ju gilla det(är väl lik sin mamma,ha ha)Det är väl ingen dum idè att du skulle börja fota,finns ju kurser å gå å vi har ju ingen fotograf här i kommunen så lycka till!kram Sara

    SvaraRadera
  2. Jättefina kort Karolin!!! Verkligen.. Egen studio?? =))

    Vi kan la starta en amatörfotostudie ihop.. Välj oss!! Egen risk... ;)

    Angående kurs.. Urban Ireklint kör många kurser nu och han ska vara jättebra.. har velat gå länge nu men sånt blir ju så svårt eftersom jag och ch jobbar ob båda två!

    SvaraRadera
  3. Jättefina kort!
    Roligt att se hur lika och olika syskonen är! det är verkligen individer :o).

    Kram!

    SvaraRadera
  4. superfina kort, du har ju sanneligen talang och som sagt....... vi har ju ingen fotograf här i kommunen. You go girl. Jag kan bli din första kund, eller inte jag då, utan pojkarna =) kram

    SvaraRadera
  5. Du är verkligen jätteduktig på att ta kort! Superfina bilder, och dina barn är så söta så jag skulle kunna bita dem :D

    Vad har du för kamera?
    Jag har en digital systemkamera, en Canon 350D (tror jag) Skulle också vilja gå en fotokurs och lära mig massa, och även en Photoshopkurs så att man kan fixa till riktigt schyssta effekter och grejer. Det lilla jag kan nu är bara en piss i havet ;)

    Kram!

    PS! Säger som Andreas Carlsson från Idol - Live your dream!

    SvaraRadera
  6. Vi har kurser i Medborgarskolan. Kan försöka hitta en som kan starta i Skillingaryd..
    Har du tagit korten själv?
    Flera såg ju ut som fotografkort, så fortsätt så så kan du nog tjäna en liten extra hacka på det...
    Stor kram Sofia

    SvaraRadera
  7. Klart att du ska leva din dröm!!!
    Verkligen superfina kort!!! På ursöta killa så klart!=)
    Shit, va lik Nicke han är Fabian!=)
    KRAM

    SvaraRadera
  8. Jätte fina kort. Tycker du är kanonduktig på att fota fina kort. Alla gånger behövs inte en studio, räcker med ett vitt lakan så kan man få jätte fina kort. Men jag förstår va du menar för jag älskar också att fota och vad vore då inte roligare än att få ha en egen studio som man kan va och fixa och trixa i

    Ni har jätte fina pojkar!
    Kram

    SvaraRadera
  9. Vilka fina kort, och vad smart att ta sexmånaderskort. Det glömde vi och när jag väl fick tummen ur var Judit över nio månader - dvs hon satt verkligen INTE still. Blev inga bra kort alls!

    SvaraRadera
  10. Min lille "Fabbe" så söt!!! Men nu vet vi ju att du å Nicke är syskonlika fast det inte syns nu. Om du fattar vad jag menar det blev lite luddigt. D och A är givetvis oxå jätte fina. Kram Johanna H

    SvaraRadera
  11. Mathias "Fucking" Andreasen15 oktober 2010 kl. 12:56

    Fan va Metal Douglas är! Kiss T-shirt. Han får börja odla skägg nu också

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!