lördag 16 oktober 2010

God morgon!!

Vilken vacker morgon vi har, strålande solsken och KALLT! Jag kallt de var de även inatt när vi gick hem från Martina och Fredrik, tempen visade på -4 grader. Är inte riktigt van vid att behöva pulsa på sig en massa kläder när man ska gå ut....
Vi hade en mycket trevlig kväll igår och barnen lekte så mycket så vi knappt märkte av dem! Alfred som annars kan vara en liten retsticka lekte så bra med de andra!! Vi fick mycket god mat och några mycket efterlängtade glas gott vin;-)!!!

Var ganska trött men när jag väl skulle somna så låg jag i sängen och tvinnade runt, runt... Har kommit på att när jag "bara" dricker ett par glas vin så är de helt omöjligt för mej att somna. Har ju hört att de annars kan vara tvärt om att man blir slö och somnar lättare när man druckit vin. Men jag vet ju att jag är en konstig liten prick så varför vara som alla andra;-)

Dagens agenda är helt tom. Ganska så skönt att inte ha något inbokat, men känner mej ändå väldigt rastlös, så vi får väl se om jag kan dra iväg familjen på lite äventyr eller om vi hittar på nått här hemma;-)!!!

1 kommentar:

Tusen tack för din kommentar!