tisdag 26 oktober 2010

Konstverk på soffan...

Kom upp för en stund sedan och hittade detta på soffan... Någon har varit i farten och tyckte att soffan skulle få sig en röd färg istället:-( Denna gången var det inte Alfred utan Douglas... Jag hann knappt öppna munnen förens han pep in på sitt rum och skämdes... Han har aldrig gjort något sånt här och så gör han de nr han är 5½ år??... Inget hade förvånat mej om det hade varit Alfred som hade gjort de, men när Douglas gör en sådan här sak så blir jag bara så chockad....

Jag säger bara: Tack gode gud för YES!!! Jag har gnuggat som en liten blå och fick bort allt. Jag är vääääldigt arg på honom just i skrivande stund...:-( Och besviken...
Nu ropar Douglas på mej... Vänta lite!
Han berättade att han var sååå nervös, det är nämligen sprutdax idag. Men jag har förklarat för honom att man inte gör så iallafall...:-( Grrrrr

Har letat febrilt efter min mobil hela morgonen... Jag har ringt och lyssnat och gått runt i huset. Efter mycket letande och lyssnande så återfanns den i Alfreds garderob instoppad i en toffel...;-) Där vet jag att Alfred var den som hade gömt den;-)

Så summan av denna morgon har varit K A T A S T R O F.... Jag hoppas inte de hände mer hyss idag;-)

2 kommentarer:

  1. Telefonen i en toffel.... han är ju bara för söt den där grabben =)

    SvaraRadera
  2. Puhh! skönt att det mesta gick bort!! När möblerna fördärvas är det inte roligt...

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!