söndag 17 oktober 2010

Mullvad!

Jag går här i hemma i ett nersläckt hus, persiennerna är nerdragna och jag leker mullvad. Varför undrar ni? Jo för att det är konstaterat att man förbränner mer i mörker;-) Ja iallafall enligt aftonbladets källor....
Enligt dom så ska man släcka lampan om natten när man sover för att inte bli tjock. Men jag har aldrig sovit med lampan tänd på natten och ändå är jag tjock...;-) Hur går det då i hop sig???
Så för att försöka få ut dubbel effekt på ett banta-under-mörker-grej så har jag mörker runt om mej även på dagen! Då borde det ju bli extra rullians på min förbränning?;-) Det står oxå att man bör skippa nattmackan för att få bättre effekt. Även om jag aldrig äter nattmackor så går jag upp i vikt... Hmmm, jag undrar just hur dessa studier går till? Och om deras test råttor egentligen är så lik oss människor trots allt???!;-)

1 kommentar:

Tusen tack för din kommentar!