söndag 31 oktober 2010

En mycket trevlig kväll!!

Här är sitter 70 åringen och njuter av kvällen! Dock en envis liten rackare att ta kort på. Detta är 2 av dom bättre bilderna på honom;-) Han var inte så samarbetsvillig att titta in i kameran;-)

Maten var himmelsk god, de serverades:
Toast skagen till förrätt.



Varmrätt: Ren med potatiskaka, vilket jag aldrig någonsin hade ätit förr, men det var ett mycket gott och mört kött!

Och sist men inte minst efterrätten: Vit chocklad moss med varma hallon!

Jag undrar just hur hög decibel det var på resturangen där vi satt. Folk pratade i munnen på varandra som om de aldrig pratats förr;-) Det var väldigt trevligt fast medelåldern var 70 plus;-) Tur att vi var där då och drog ner medelåldern lite;-) *blink*blink*

Jag och fina ingifta kusin Anna! Hon får numera heta Grunditz, men inte jag....;-)Hmmm...

Efter kalaset drog vi vidare på puben. Det var inte igår jag var där. Kände mej gammal där, men det var inget mot vad svärmor gjorde;-) Men det var i vilket fall mycket trevligt, men det är inget man saknar de där med utelivet.... Vi gav upp när klockan närmade sig halv tolv då var våra ögon så trötta så vi styrde bilen hemåt till Skillingaryd igen!

På vägen hem ringde telefonen och Fabian längtade sååå mycket efter sin mamma. Den lilla mamme grisen ville inte sova borta som planerat;-) Så vi hämtade upp honom och han somnade som en klubbad säl i sin säng;-) Jag har stora funderingar på att sluta amma honom nu med tanke på att han är så tuttig och att han är så enormt mamig. Det blir nog svårare ju äldre han blir att sluta amma..?? Så det får nog bli snart OM JAG kan...;-)

1 kommentar:

  1. Men vad trevligt det ser att ni har haft det! Vad underbart =)

    Önskar dig en trevligt fortsatt dag.

    kram

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!