onsdag 27 oktober 2010

Shoppat!

Jag blev så lack på allt vad pluskilo och trist väder heter så jag åkte upp till grannbyn och gick lite i affärer istället! Mycket skönare att sätta på sig spenderbyxorna än att sitta här hemma och tycka synd om sig själv;-) Jag var faktiskt på jakt efter något att ha på mej till på lördag när vi ska på 70 års kalas! Och ja jag hittade vad jag sökte;-) Bilden är inte riktigt rättvis, snyggare i verkligheten;-) Och så ramlade de visst ner lite andra småsaker i påsen oxå... *oj då* Är kanske inte helt riktigt nöjd med halsen på tunikan, men det kanske man kan försöka fixa på nått sätt eller så får jag helt enkelt sätta på mej en skarf;-)!!
Sprang in i skoaffären oxå, och gissa vad jag ser: Ett par exakta såna skor som jag vill ha!! Nu ska jag bara fjäska lite för sambon ikväll så kanske jag får en present sen;-) He he man måste ju vara lite listig;-)

Köpte även en liten present till en tjej som behöver lite extra pepp just nu! Paketet är postat så jag hoppas att hon snart har det i sin låda!! Jag har dock aldrig träffat henne i "the real life", men jag följer hennes blogg! Ibland kommer jag på mej själv med att klaga på att jag har ont någonstans. Men det är inget mot vad hon har...:-(

4 kommentarer:

  1. Jätte snygg tunika!!
    Va gullig och omtänksam du är.
    Kramis

    SvaraRadera
  2. jag vinner då aldrig något ändå, så jag brukar aldrig tävla :) ha ha!

    vad gullig du är som skickar iväg en present sådär! tänk om fler vore så snälla!

    ja de här med extrakilon suger! jag blir så less.. orka.. går runt i gravkläder och bebisen är ju snart 7 månader, hallå.. blää..

    snygga kläder med!! kommer bli supernajs det där :)
    kramar!!

    SvaraRadera
  3. Här kommer en kommentar iallafall :)
    Gullig du är som piggar upp någon, what goes around comes around... det tror jag stenhårt på!!

    Kramis

    SvaraRadera
  4. Vad snäll du är! Jag är säker på att hon kommer att bli jätte glad och överraskad när presenten dimper ner i hennes brevlåda :)

    Kram

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!