onsdag 20 oktober 2010

Ja tack!

Detta reklamblad damp ner i brevlådan häromdagen! Och en dag när jag tjänar så där bra med pengar som jag kommer att göra, då ska jag utnyttja många av dessa tjänster. Tänk er att få komma hem till ett ny städat hem med ny tvättade kläder som dessutom är strukna... Trädgården är i ordninggjord och snön är undanskottad. Dessutom kommer man kunna titta ut genom fönstrena utan att tro att det är en tjock dimma som ligger tät ute på gården, pga av så skitiga fönster. Så jag kan bara säga JA TACK till denna tjänsten;-)! Synd bara att inte man hade dessa pengar NU så man kunde utnyttja dessa tjänster... *Suck* och åter *suck*

2 kommentarer:

  1. Den lappen har inte vi fått......tror jag. Måste hem och kolla igenom posten igen. Trädgårdsarbete låter VÄÄÄLDIGT lockande, till våren alltså.

    SvaraRadera
  2. Ja just det, hur går det med din uppfinning? Kanske den är så bra att du kan bada i pengar sen :-)

    Kram

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!