torsdag 14 oktober 2010

Det här med sömnen...???

Nej, nu orkar jag inte mera... Dessa vaken nätter tar kol på mej och mitt humör är på bristnings gränsen hela tiden... Vad är det som håller på att hända med Fabian? Är de någon som varit här och bytt ut vår snälle lille kille som alltid har varit glad och pigg och som dessutom sovit som en liten prins både på nätterna och dagarna??
Inatt har jag nog varit vaken en gång i timmen, när vi sedan har somnat har han vaknat igen och varit superledsen.. Den enda som hjälper är att gå med honom där hans huvud vilar mot axeln. Jonas tog ett skift inatt så att jag skulle få sova lite, men de är ju synd om honom oxå tycker jag för att han ska ju ändå upp och jobba dagen efter och vara allert på sitt jobb....
Jag känner mej som en riktigt sliten morsa just nu. Jag har ingen energi över och som sagt så är mitt tålamod långt nere vid fotknölarna.... Tyvärr blir det ju alla andra (läs Douglas och Alfred och Jonas...) som får ta mitt taskig humör och så ska de ju inte behöva vara...
Nu sitter jag här i valet och kvalet om vi ska åka upp på babysimmet eller inte? Fabian är snorig och jag vet inte om vi får så mycket utav de idag med tanke på att han är så tjinkig... Vi får väl se...

Fabian fick sååå fina kläder här om dagen av vår käre granne Carina som hon hade sytt till honom!!!! Hon är så grymt duktig på att sy och jag är bara sååå avundsjuk på henne, vill oxå kunna sy fina nya kläder till mina pojkar!! Jag hoppas jag lär mej en dag;-) Annars har jag ju som sagt Carina som syr åt mej;-) Tusen tack snälla du!!

1 kommentar:

  1. Jag lider med dig!! Min sömn är inte heller som den borde vara...:( Men det kommer en tid för oss också en vacker dag...
    Kram

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!