tisdag 15 maj 2012

Vågar jag?

Har bara hört såå bra om denna boken och nu har den äntligen landat i mina händer;-)!
Jag vet dock inte om jag vågar läsa den? Alla säger att den ska vara sååå förfärligt äcklig? Ja kanske inte äcklig i den bemärkelsen, utan mer sjukt rysligt äcklig?

Jag ska iallafall krypa ner med hypnotisören och sen kanske jag inte kan sluta läsa förens imorgon bitti? Nej för så bra ska den tydligen vara!!?
Har ni läst den? Vad tyckte ni?
Klart att jag kommer med recensioner! Det är inte ofta jag läser numera, det finns liksom inte så mycket tid över till det. Men nu är det en lååång och skön långledighet framför oss och då ska jag banne mej läsa! Och läsa det får jag iallafall göra, boken är på 600 sidor;-)!

12 kommentarer:

  1. har läst den och den är bra!

    SvaraRadera
  2. vad spännande. Låter som ngt man måste läsa här under sommar semestern :)

    SvaraRadera
  3. Lita på mitt omdöme;-)) Har fått 2 nya böcker på posten i dag, tur att man är lite ledig den här veckan.
    Puss/mamsen

    SvaraRadera
  4. Den är jättebra!
    Läs den!

    SvaraRadera
  5. gillr du deckare så gillar du kepler, har läst alla 3 och gillar dom mkt!!

    SvaraRadera
  6. Mia Jerkstrand16 maj 2012 kl. 12:12

    Den är super, fast det är första gången som jag inte vågade läsa när inte min man var hemma :) De lite mörkrädd.

    SvaraRadera
  7. Klart du ska läsa den, den är skitbra. Har läst tvåan också, också kanonbra.

    SvaraRadera
  8. åh den är sååå bra. Bästa boken jag läst blev lite sugen på en ny runda av den nu hihi.ha en trevlig helg (och sträck-läsning):P

    SvaraRadera
  9. Om du gillar den kan jag glädja din med att andra boken är ännu bättre, den var rejält obehaglig på ett bra sätt!! Är nu inne på trean men den är bara sådär än så länge...
    kram j.

    SvaraRadera
  10. den är bra, men läskig! jag min fegis ropade på min man så han fick komma och lägga sig brevid mig!

    SvaraRadera
  11. intygar att den är bra, och de andra 2 är också bra. klart läsvärda böcker

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!