torsdag 10 maj 2012

Paket på posten!

Jag älskar att få paket stora som små och jag tycker jag har blivit mer galen i det ju äldre jag har blivit;-) Kanske kan det vara så att det numera är barnen som får mer paket än vad jag får och att det därför är så roligt att få paket? ;-)
Iallafall fick jag 2 avier igår om att hämta ut 2 paket! 2 roliga paket bara till mej!!!;-)
Men när jag kom hem så fick jag snällt lämna över öppningen till mina kids, ja för annars var risken ganska så stor att det skulle blivit krig i tomteskogen;-)
Det första paketet innehöll drycken MER!!! Barnen jublade och har redan haft avsmakning på dom flesta och de smakade prima enligt dom!;-)
Det andra paketet innehöll produkter från Natusan! Olika massageoljor och badoljor! Nu har jag ju inte så små barn, men jag tänkte ändå pröva massera mina barn en sväng på kvällen för att få dem i en skön stämning innan läggdags!;-)

6 kommentarer:

  1. Åh, kul med paket- sånt gillar vi! kram

    SvaraRadera
  2. Hur får du alla dessa provpaket??? :)
    Kram Elin

    SvaraRadera
    Svar
    1. Företag som vill att jag ska ha dem;)!
      Kram K

      Radera
  3. Babyolja är grymt bra att ta bort smink med innan man tvättar rent ansiktet... och att raka benen med... man blir så len så len! Visst, barnen kommer att uppskatta massage också, men det var ju många flaskor! =)

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!