onsdag 9 maj 2012

Krossat glas....

I fredags när jag hade händerna fulla av bröd, plånbok, frukt, telefon och nycklar gled min älskade telefon ur mina händer och glaset blev helt krossat.
Jag svor en lång ful radda och undrade i all hast varför i all världen inte något av de andra grejerna kunde ramlat rakt ner i asfalten istället för telefonen??? *suck och dubbelsuck*
Jag var klok nog och ta en extra försäkring när jag köpte telefonen för snart ett år sedan. Nu hoppas jag verkligen att den gäller... Ja för sånt vet man aldrig, det finns ju genvägar för allt...

Nu är bara den stora frågan? Hur i all världen ska jag kunna klara mej utan telefonen i några dagar när den är på lagning? *omg* det är nu jag märker hur beroende jag är av min älskade ajfån....;-) Hur gjorde jag för ett år sedan innan jag hade den?;-) Sjukt hur beroende en telefon kan bli... *fniss*

8 kommentarer:

  1. oh no!
    men då förstår jag varför d inte svarat på min wordfeudinbjudan som jag skickade igår elelr förrgår ;)

    SvaraRadera
  2. Men va fan...du skulle ha lagat den här uppe....iphonereparationer.se det tar 30 min ligger på odengatan...
    kostar 1200 kr typ, billigare än självrisken. Jag höll på med det här i höstas...

    SvaraRadera
  3. Jag hade min på lagning... Tog 3 veckor!!! :(( :((
    Lycka till! Kram

    SvaraRadera
  4. hej hej..

    hittade hit via Annica D och tänkte bara säga hej hej.. :) Oj jag skulle nog börja gråta om min lilla älskaling skulle gå i kras så där.. :( Löjligt kankse men jag tror nog det, haha.. :)

    Trevlig blogg du har, jag kommer nog tillbaka, kram

    SvaraRadera
  5. Ajdå! Fy vad tråkigt :( lider verkligen med dig, se till att få en iPhone som lånelur, för gu s handikappad man blir utan sin älskling;)

    SvaraRadera
  6. Aj då, ja du såg ju min på galan!
    Lika fin som din, men den fungerar så vi får se när jag har modet att skicka in den.
    Finns ställen där dom fixar glaset på 1 timme, googla :)

    SvaraRadera
  7. jag lagade min iphone på PC i Jönköping ligger snett mittemot Idas skola vid Bäckadals gymnasiet den var klar på 1 timme kostade ca 600 kr Lycka till Anna

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!