måndag 21 maj 2012

Jädrans skit...

El killen har nyss varit här och konstaterat att det var generaton som rykit på vårt kylskåp... Jädrans skit alltså. Så nu åker vi på att köpa ny kyl och frys... *bye bye bröllop- och semesterplaner*
Dessutom har tvättmaskinen börjat att knorra igår och ge ifrån sig konstiga ljud. Ja men de är väl lika bra att den oxå går sönder, vi köper gärna en ny sån oxå...:/
Gud jag vet vi är friska och det gäller "bra" materiella ting, men ändå...
Jag fick slänga 3 påsar mat igår, de var inte heller så roligt kan jag meddela... 3 påskar med ett värde på kanske 1000 spänn.... (Guuud nu har jag verkligen bott i Småland för länge... En sann snål smålänning har jag gått och blivit;-))

Stackars barn, deras frukost bestod av en torr macka och ett glas saft... Fatta vad handikappad man blir utan ett jädrans kylskåp...*suck*
Själv drack jag detta... Bättre än bröd och vatten men jag saknade dock min verum hälsofil och muslie...:/

2 kommentarer:

  1. Finns det dågot tradigare att lägga pengar på??
    Nästan inte... :(((

    Kram!

    SvaraRadera
  2. Ta kontakt med erat försäkringsbolag! Ni kan få ersättning för maten!

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!