tisdag 29 maj 2012

Sockerhoran....

Sockerhoran håller på att ta död på mej... Jag har sniffat på påsen, men inte tagit något... Bara mina favoriter ligger där och skriker åt mej....
Jag är frustrerad... Jag har ont i halsen och kan inte springa, att springa får mitt sug att försvinna en gnutta... Jag ska inte äta godis och speciellt inte på veckorna... Fy fan va jag hatar dej din sockerhora... Jo jag vet det är bara jag själv som har fått henne att vakna upp i min kropp igen... Hon höll sig borta ett bra tag, men nu är hon tillbaka... Men hon ska inte vinna över mej, nej inte idag, imorgon eller på torsdag... Men på fredag får hon göra det och då ska sockerhoran få sig ett rus av socker som hon aldrig kommer att glömma!;-) Då ska jag smaska i  mej av mina favoriter, njuta av varje liten tugga...
Nä men jag går väl och lägger mej istället då och sveper ett stort glas vatten... Mmm va gott det är... Ojsan då vad jag ljuger, så klart hade godisen varit 1000 gånger godare... *suck*

4 kommentarer:

  1. Jag har också en sockerhora i mig! Men just nu är hon bortmotad. Jag har startat min resa, bland annat inspirerad av DINA före/efterbilder. -2,8kg på 3 veckor. Yeppee!

    SvaraRadera
  2. Du KAN låta bli! Och jag är säker å¨att du inte tog något godis heller!
    Kram bästa Karro!

    SvaraRadera
  3. Hoppas begäret gick över sedan!
    Ha en skön onsdag.
    Kram K

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!