onsdag 9 maj 2012

Ett frö gror!

Någonstans mellan Stockholm och Jönköping såddes ett frö, ett frö som förhoppningsvis växer upp till en STOR vacker blomma!

Jag och  Camilla sprutade av idéer där vi satt i bilen på väg hem från mammablogg galan i söndags! Den ena tanken bättre än den andra!;-)

Jag känner att jag har tusen idéer och hon likaså och det känns så fantastiskt bra att ha träffat en driven person som vågar sig på alla galna idéer! Precis en sån människa som jag behöver i mitt liv, en människa som får även mina tankar att bli till verklighet och inte bara bli liggandes därinne och gro i huvudet. Gro så att de till slut blir mögliga och inte kan användas... Jag önskade så att jag vågade lite mer och nu ska jag våga och jag hoppas som sagt att vi kommer att kunna presentera detta frö för er redan om några månader, ja iallafall våra tankar kring detta frö!;-) Spännande va? Åh JA!!!;-)

13 kommentarer:

  1. Där lurade du mig allt!! Trodde för ett par sekunder att det var bebis på gång...

    SvaraRadera
  2. Vad spännande! Visst är det härligt med drivna personer som får saker att hända! Jag är nog mer som du, som inte får ändan ur vagnen riktigt...
    Hoppas att det löser sig med ditt arbetssökande. Vad söker du för tjänster?
    Kram!

    SvaraRadera
  3. Ååååå va spännande!! SuperNyfiken nu ju :D
    Man behöver människor att bolla å brainstorma med!

    SvaraRadera
  4. Men hallååå?
    Sluta!
    Nu vill jag veta!

    SvaraRadera
  5. Jepp jepp, tror att "bomben" släpptes omkring Mjölby...
    Tack för komplimangen om att vara driven ;)
    Kram!

    SvaraRadera
  6. Jag vill va määääää! Får jaaaa?! :D

    SvaraRadera
  7. Blir såå nyfiken! Berätta.... please.

    SvaraRadera
  8. Du är lik Camilla läckberg på den bilden!

    SvaraRadera
  9. Åhh... nu blev jag SJUKT nyfiken
    - men ni två ihop kan ju inte bli annat än en given succe, så våga :)
    Kram

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!