måndag 14 maj 2012

Tävling!


I samarbete med Fröken Klipp har jag fått den STORA äran att lotta ut detta ljuvliga kit; Schampo, balsam, inpackning och en sommarväskan från amika! (värde ca 1000 kr!)

Allt ni behöver göra för att delta är att:
1. För en lott: Skriv en kommentar på detta inlägg och ange din e-postadress och hur många lotter du deltar med.
2. För ytterliggaren lott: Gå in på Fröken Klipp och bli vän!
3. För ytterliggare lott: Om du har en egen blogg kan du kopiera tävlingsbannern till din blogg och länka till mig.
4. För ytterliggaren ännu en lott: Genom ikonerna längst ned i inlägget kan ni dela denna tävlingen med era vänner på Facebook, Twitter m.m.

Skriv hur många lotter du deltar med.

LYCKA TILL!!

Tävlingen avslutas måndagen den 21/5 och den lyckliga vinnaren presenterar jag dagen efter!

37 kommentarer:

  1. Jaaaaaag vill vara med :)
    Å jag går all in med inställningen "den som aldrig tävlar kan heller inte vinna" och deltar med alla fyra lotter, så klart ;)

    KRAM

    SvaraRadera
  2. Vill absolut va med och vinna;) tar 3 lotter, delat, kommenterat och gillar, wcollection@hotmail.com

    SvaraRadera
  3. Ååååå jag är i STORT BEHOV av produkter till mitt hår nu när jag jobbat i Afrika! Mitt hår behöver all kärlek det kan få. Hoppas hoppas Hoppas jag vinner =) Jag deltar med 2 lotter.
    Frida

    SvaraRadera
  4. Chanette Sirenius14 maj 2012 kl. 14:25

    Åhh, vad jag vill vinna! :)
    Tävlar med 3 lotter och håller alla tummar och tår!

    SvaraRadera
  5. Jag e åxå me' å tävlar! En lott, tack.

    // Ylva
    y-k-h@live.se

    SvaraRadera
  6. Vill verkligen vinna :-)
    Deltar med 3 lotter!!
    ikisen@gmail.com

    SvaraRadera
  7. Ohh jag vill vinna!! Deltar med två lotter...!

    SvaraRadera
  8. Vill självklart vara med och tävla om fin fina produkter, även denna snygga sommar väskan..
    Tävlar med 4a lotter :)
    Kram Jennie

    SvaraRadera
  9. Är gärna med :-)
    Nöjer mig med en lott :-)
    /Emma S
    emmsa_152@hotmail.com

    SvaraRadera
  10. Jag vill med vinna dessa fina produkter. Jag tävlar med 2 lotter.
    Emmpemm15@hotmail.com

    SvaraRadera
  11. Jag ska för en gångs skull vara med och tävla. :) Jag tävlar med en lott.

    m_andersson1987@hotmail.com

    Kram Maggan

    SvaraRadera
  12. Tack för en urhärlig blogg.. Jag tävlar med en lott!

    camilla.lima@telia.com

    // Camilla

    SvaraRadera
  13. jag vill va med i tävlingen med två lotter
    orkan_asa@hotmail.com

    kram Åsa Nilsson

    SvaraRadera
  14. Jag är med och tävlar med tre lotter, jessica.ralle@live.se
    kram j.

    SvaraRadera
  15. hej hej..
    vilken kanon tävling.. :) jag är med och vill ha 4 lotter.. Gillar fröken klipp, delat på FB och på min blogg http://www.russinsdagbok.se/?p=17538 och kommenterar.. :)

    nu håller jag tummarna..

    kram

    SvaraRadera
  16. två lotter! mikaela.sundo@gmail.com

    SvaraRadera
  17. Åh jag vill vara med! Deltar med en lott :) melaine.lundberg@hotmail.com

    SvaraRadera
  18. Hej! Jag är gärna med o tävlar. Jag tävlar med 4st lotter.
    epost sjac77@hotmail.se
    http://sofiisplace.blogg.se/2012/may/jag-ar-med-o-tavlar-2.html#comment
    Ha en bra kväll. Kram Sofi

    SvaraRadera
  19. Inte så ofta jag är med,men nu fick jag tummen ur.Tack än en gång,Karro för vi får följa dig å dina härliga grabbar.Du är bäst!pöss på dig.Jag deltar med 1st lott.sarababsan78@hotmail.com

    SvaraRadera
  20. Vill sååå gärna vinna till mitt fågelbohår! Deltar med en lott! Kram sara.sanden@tele2.se

    SvaraRadera
  21. jag behöver detta kit till mitt trassel. :) deltar med alla lotter!

    linnea_siljesvard@hotmail.se

    SvaraRadera
  22. Hej på dig, jag är med med två lotter, min mail och facebook. Kram till dig
    jenny@ryforskonfektyr.se

    SvaraRadera
  23. Jag deltar med fyra lotter ! Min hotmail är moa.karlsson@hotmail.com och jag hoppas verkligen på vinst då jag är i stort behov av dessa mirakel produkter :D

    SvaraRadera
  24. Mia Jerkstrand17 maj 2012 kl. 12:32

    Vill gärna vara med i denna tävling. Jag gillar, har delat och kommenterat. Kram på dig.
    Mia Jerkstrand

    SvaraRadera
  25. Jag vill vara med och tävla,
    gillat och delat så det blev 3 lotter.
    mia-henriksson@hotmail.com
    Kram Mia

    SvaraRadera
  26. Jag vill vinna!!!! =) Två lotter blir det för min del, länkat
    och kommenterat! Hoppas, hoppas, hoppas!!! =)
    Trevlig fortsättning på helgen!

    SvaraRadera
  27. Jag behöver vinna lite! Deltar med en lott. 098178@gmail.com

    SvaraRadera
  28. Hej!
    Vill så klart vara med och tävla om dessa fina priser :-) deltar med en lott
    Helena i norr

    SvaraRadera
  29. Hej!
    Jag vill vad med å tävla =).
    Jag går all in med 4 st lotter.
    jennie_ingemarsson@hotmail.com

    SvaraRadera
  30. Jaaa vill absoult vara med oc tävla...deltar med en lott!!

    mamsanna@live.se

    Kram Sanna

    SvaraRadera
  31. Åååååååh! Klart att jag vill vinna!!! Har bara inte kommit åt en dator förrän nu och länka med mobilen kan jag inte...än...;-)

    Mitt hår behöver VERKLIGEN detta!!!

    Deltar med 4 lotter!!

    Kram Marie

    SvaraRadera
  32. Jag tar en lott och hoppas på tur!

    SvaraRadera
  33. Jag tar en lott och hoppas på tur!

    SvaraRadera
  34. Du har en underbar blogg. Har följt denna i ett år. Deltar med en lott.
    godingen62@gmail.com

    Kram Carina

    SvaraRadera
  35. 3 Lotter, gillat,delat och nu kommenterat.
    Mitt hår är i stort behov av dessa produkter.
    lenajohansson56@hotmail.com

    SvaraRadera
  36. Jag är med och deltar med 4 lotter! min mail: jennietarkka@hotmail.com

    SvaraRadera
  37. Deltar med 1 lott! För att liten lott oxå kan ha en chans =) Mitt hår vill det iaf! Kram
    mail: mforslars@telia.com

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!