lördag 12 maj 2012

En bråkdel av Göteborgsvarvet...


Har varit ute på en slitig 7,5 km runda... Det var motigt och det både regnade på tvären, bredden och blåste motvind... Har inte varit ute och sprungit på en vecka pg av en förkylning och det känns verkligen att konditionen är en färskvara!
Men jag kämpade och sprang som vanligt alldels för fort än vad jag borde, så jag nästan dog vid en backe.. På 42 minuter tog jag mej runt och nu känner jag mej så där skön i kroppen, dock med ett ömt knä och höft...:/
Tänkte på alla mina kompisar som sprang Göteborgsvarvet idag när det var som jobbigast... Det var bara en bråkdel som jag sprang idag mot vad dom har sprungit, hua...;-) Men nästa år tror jag banne mej att jag ska springa! Någon som hänger på?;-)

Nu väntas goda vänner, grillat, rödvin och kanske en och annan karamell!;-)*lovley*

7 kommentarer:

  1. Jag har också hejat på massor av kompisar idag!! I september är det min tur, då blir det Stockholm halvmara.. ha en härlig lördag!

    SvaraRadera
  2. Ja...varför inte...kanske jag hänger på...;-) Min moster sprang idag på 1.51 men så är hon bara bäst också! =)

    Du, ha en fin kväll!!!
    Kram Marie

    SvaraRadera
  3. Karro, det var ingen dålig utmaning du lägger fram. Tvekar lite men... jag är på!!!

    SvaraRadera
  4. Kanske... Jag är inte så mycket för asfalt.
    Du vill inte springa Risveden Terräng med mig nästa år istället? :-D

    SvaraRadera
  5. Hej, hittade dig via Camilla, har följt dig men inte kommenterat något vidare.
    Du har så fantastiskt fina ögonfransar, ja sjävklart hela du är fin.

    Hur gör du? Vilken mascara använder du?

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!