fredag 11 maj 2012

Bröst!

Jag håller på att rensa ur mitt gamla jag ur mina garderober! Jag tar lite pö om pö och nu har jag kommit till underkläderna!
Alltså shit pommes frits vilka bröst jag haft... Denna BH köpte jag förra sommaren. Då hade mina "amningsbröst" och "gravidbröst" lagt sig och de hade åter fått sin "normala" storlek!

Jag har alltid varit en människa med gigantiska bröst vilken size jag än haft på min kropp. Men detta är första gången i mitt vuxna liv som jag börjar få "normalstora" bröst och det är sååå härligt!
Att de slänger och hänger som 2 ursugna pungkulor, ja det är en annan femma;-) Trots att de ser ut som de gör, så börjar jag iallafall tycka om dem! De har nu fått en behaglig storlek och jag behöver inte längre ha 3 stycken sport bh:ar på mej när jag ska träna för att hålla dem på plats. Nej nu räcker det med att bara ha en och det är en mycket härlig känsla!!

Denna BH som jag visar upp här har jag alltså över en annan BH som dessutom är vaderad. Sen har jag även ett linne på mej och ändå är den cream färgade BH:n stor... Hujeda mej vilka bubisar jag hade innan... ;-) ALDRIG MERA så stora!;-)

En sak som jag aldrig trodde... Jag börjar faktiskt gilla min kropp! De här 20 kilona som försvunnit från min kropp har fått mej att få upp ögonen och se på mej själv med helt andra ögon och inte bara hitta fel på den!
Även om magen är full av kärleksstigar (läs bristningar), skinnet hänger och det putar lite här och var, så är jag ändå nöjd! Kärlekstigarna har jag fått från mina 3 grabbar och även det lösa skinnet;-) Och att brösten hänger och slänger, ja vad ska man göra? Det är ändå bara Jonas som ser dom och han har ju sett mina hemskare delar förr om man säger så;-)
Jag har burit 3 barn i min kropp, fött dem och gått upp och ner i vikt under så många år. Så ja det är väl klart att kroppen blir sliten!?;-) Men nej nu är jag 32 år gammal ung och ja nu har jag bestämt mej för att gilla det jag har!!

Guud va vuxet detta lät.. Och bara för att jag accepterat mina hängande pungkulor *harkel* menar bröst så kanske jag inte gör det om 6 månader... Nej det där med att man gillar sin kropp, det kan gå lite upp och ner;-)

7 kommentarer:

  1. "kärleksstigar"? Det ordet gillade jag! Tänk att jag oxå börjat komma till de stadiet då jag faktiskt gillar min kropp. Min har oxå hoppat upp och ner i vikt, burit två barn och tja.. Levt livet. :) Och den funkar fantastiskt ändå. Bara en sån sak? Det är väl lite fördelen med att bli nåt år äldre? Man blir, åtminstone på en del områden, lite klokare. Jag har spånat i det här i min blogg oxå. I samband med att min store grabb satt och tyckte han var tjock. Åtta år gammal... :/ Då fick jag mig en funderar på varför han tyckte så. Osv..

    Jag håller en sorts vapenvila med min kropp, det är nog det bästa hälsovalet jag gjort!

    Trevlig helg!

    SvaraRadera
  2. Size me är ett begrepp "blondinbella" använder. Senast i sitt nummer egoboost! Läsa, ta in och njut! PUSS o KRAM

    SvaraRadera
  3. Vilken fin header du har.:)

    SvaraRadera
  4. Ung! :-)
    Du kärleksstigar har jag också massor på min mage. Men utan barnen hade jag inte velat vara.
    Så jag gillar mina stigar haha
    Ha en skön kväll
    Kram K

    SvaraRadera
  5. Underbart inlägg!
    skrattade högt..
    Grattis till viktnedgång
    Grattis till blivande make
    Grattis till 3 söner
    /Trevig helg till hela familjen!!

    SvaraRadera
  6. Du är för rolig :-D Och klok!
    Kram

    SvaraRadera
  7. hahaha !!! men jösses, det var annat än mina små myggbett det ;)

    Nu var det inte första gången jag blev sur där nere för jag har flertalet gånger vikt ihop någon annans torra tvätt från torkskåpet för att den hängt kvar en timme in på min tid. Men att bara slänga ut min tvätt när jag faktiskt HAR tvätt tid och lägga in sin egen, nä därgår gränsen...
    Arg var bara förnamnet i morse ;)

    Kram

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!