onsdag 23 maj 2012

Sol, glass och vatten sumrerar våran dag!

Denna dagen sumrerar vi i sol, vatten och glass! Barnen har mumsat i sig av inte mindre än *harkel håll i er nu alla duktiga mammor, tandläkare och pedagogiska människor* 3 glassar! Är det sommar så är det och de behövde svalaka av sig en gnutta med både glass och vatten, så...;-)
Själv har jag nästintill växt fast i min solstol med hyptnotisören som sällskap...
Igår kväll fick jag lov att släcka lampan för då var den så rysligt otäck så jag vågade inte läsa mer när jag var själv hemma!;-)
Till helgen får vi nog investerar i en stor pool! Ja de känns som det behövs nu i värmen!

9 kommentarer:

  1. Vilka härliga bilder!!
    Den boken är rysligt spännande.
    Visst är det helt uuuunderbart med detta väder!
    KRAM!
    (Det du såg på bilden var nagellampan, inte grillen! Hahahaha!)

    SvaraRadera
  2. hej hej..
    vilka underbara bilder.. :) hoppas det går bra nu på din intervju på fredag.. håller tummarna... :)

    kram

    SvaraRadera
  3. Bara 3? Då ligger ni efter mina glassätande boys =) Det är såna här vackra dagar som jag inser hur mkt man behöver sommarn!
    Kram

    SvaraRadera
  4. Vilken härlig dag!
    Glass kan man aldrig äta för många av!

    SvaraRadera
  5. Så underbart med vattenspridarlekar. Min mor läste om en (säkert 100-årig) person som fick hjärtattack eller något vid denna aktivitet och jag fick därför aldrig göra det som barn. Men nu gör jag det jämt med mina barn

    SvaraRadera
  6. Klart att man ska äta glass i stora lass, när det är varmt =)

    SvaraRadera
  7. När får vi se dig springa i vattenspridaren ;-)

    SvaraRadera
  8. Det är verkligen helt underbara dagar nu och jag önskar att det "aldrig tog slut", men samtidigt som jag mer än GÄRNA spenderar tid ute i solen så stressar jag över att arbetstimmarna blir få... Man kan väl inte få allt antar jag.
    Kanske är dags att anmäla sig till a-kassan ?!
    Kram

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!