måndag 7 maj 2012

Man vet aldrig vad man hittar...

När man öppnar dörren till sin garderob...

Idag låg denna halvuppätna macka på mina nytvättade kläder, najs... Eller kanske inte...?;-) Gud va det är härligt med barn... Fast jag längtar ändå tillbaka till de glassiga hotellivet som jag hade i helgen, där jag kunde sprida min skit bäst jag ville och någon annan plockade undan efter mej..;-)
Jag tror banne mej mina kottar har VM i vem som kan skita ner och stöka till mest... Tror alla 3 tar hem första platsen...:/ Hur ska man göra för att få dem att plocka undan efter sig? Att om man tar en ny leksak så kan man plocka undan de andra 50 först??

8 kommentarer:

  1. Om du har någon ide på hur man gör det så får du gärna säga till mig för jag har ingen aning!

    SvaraRadera
  2. hehehe Nä du.. Mina tar första platsen! Jag brukar hota med en svart sopsäck. Det funkar nån vecka. Sen får jag prassla med den igen. (Visst är jag en elak mamma??!!) Och så har jag börjat använda inneskor. Det gör mindre ont att trampa på lego då. Vargen fixar mackorna som "råkar" glömmas bort... ;)

    Ha det fint!

    SvaraRadera
  3. Här har jag just fått ett minipsykbryt på att det var så uppställt! Vi är väl eg lika stökiga alla i den här familjen, men det är bara jag som plockar och plockar och plockar. Det är aldrig någon som plockar efter mig ;-)
    Så jag tänker också tillbaka på en helg med hotell, någon annan som bäddade och plockade fram frukost :-) Fast jag längtade hem till familjen igår..!
    Kul att träffas btw! Hoppas det blir fler gånger och att vi hinner prata lite!
    Kram!

    SvaraRadera
  4. Karro. VAD är det långbenta håriga till höger om bullen?????

    SvaraRadera
  5. Säger som Madde, skit i smörgåsen! Vad sjutton är det för äckligt djur (eller damm??) till höger om det. Let´s hope på damm!!! :-O

    Såg ut som du hade en kanontrevlig helg på bloggeventet. Men som du säger, vem vill inte vinna? Förstår din känsla där! ;-)

    Kram M

    SvaraRadera
  6. Se det positivt: den var inte grön och luden i alla fall ;-)
    Kram

    SvaraRadera
  7. Jösses Amalia hahaha
    Ja du, gud vet var allt det ligger som man ännu inte har hittat.
    Jag vågar inte ens kika in under sofforna ;-)

    Kram K

    SvaraRadera
  8. Vi pratade om det senast idag här hemma. Detta plockandet av leksaker...och alla duplobitar man trampar på =)

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!