måndag 28 maj 2012

Tårarna rinner....


Jag har suttit och tittat på Sofias änglar -Så gick det sen... En våg av känslor väller över mej och jag störtgråter... Jag gråter som ett litet barn... Snoren rinner, tårarna rinner och jag hulkar... Fy fan va livet är skört... Alla kan vi bli drabbade, alla...
Att mista sitt barn måste vara det värsta som man någonsin kan vara med om... Jag vill inte ens tänka den tanken...
Jag börjar undra vad det är jag håller på med när jag går här hemma och är irriterrad, irriterad på mina små liv som jag absolut inte borde vara... Jag gråter ännu mer... Då zappar jag över på en annan kanal på TVn och denna reklamfilmen rullar på... Jag har aldrig sett förr och den får mina tårar att rinna ännu mer...
Jag finner inga ord och en stor klump bor nu i min mage... Jag måste bli bättre på att uppskatta saker och ting här i livet! Inte ta allt så förgivet som jag oftast brukar göra...

7 kommentarer:

  1. Hej! Gillar du konst? Då kanske du kan finna min blogg intressant då konst är just det jag gillar mest ^^
    Har precis lagt upp en helfärsk teckning. Lämna gärna kritik om du känner för det, annars ha en fortsatt trevlig dag! :D

    SvaraRadera
  2. Den där reklamen fixar jag inte att se....:/

    SvaraRadera
  3. Det är verkligen både rörande och skrämmande !! Vi "förlorade" C´s 3 åriga lilla kusinbarn för ganska exakt ett år sedan och trots att vi inte är jätte nära var det förktansvärt och jag tror nog att vi alla runt omkring fick oss en rejäl - välbehövlig tankeställare. En påminnelse om att inte ta livet för givet !
    KRAM

    SvaraRadera
  4. Man skäms över sitt gnäll när man ser sånt... Men ibland behöver man en liten tankeställare!

    SvaraRadera
  5. Fucking jävla skitcancer!!! Jag kan inte ens tänka tanken på hur det skulle bli om mina barn blev sjuka i den fruktansvärda sjukdomen :(
    Min morbror är ju sjuk i cancer nu, obotligt, och han väntar i princip bara på att dö. FY FAAAN säger jag bara! :`(

    Kram!

    SvaraRadera
  6. Jag grät också som en gris igår... Men som sagt vad välbehövligt ibland,...

    SvaraRadera
  7. Vi är våldigt stolta över vår dotters kämpekusin Harry, killen med dinglande ben, som faktiskt är med i reklamen :) Han mår bra i dag och vi håller alla tummar och tår att det ska gå vägen för honom!

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!