söndag 6 maj 2012

Tvärt om....

Har landat på hemmaplan igen och nu är det reda full rulle med bajstorkning, tålamod och tvättning... Tvära kasst där liksom, men man kanske inte ska klaga? Har ju trots allt laddat batterierna hela helgen...;-)
Resan hem gick himla fort och jag är såååå glad att jag funnit Camilla i mitt liv! Hon är som en storasyster för mej!!

Fabian är extremt envis just nu, ja mer envis än han någonsin varit, fattar inte vem han brås på?? ;-)*vislar en trudillut* Skulle hjälpa honom på med sandalerna innan, men han totalvägrade att ha dem på rätt fot... Varför är det alltid så med barn att de alltid måste ha sina skor på fel fot? Tvärt om liksom...;-)

4 kommentarer:

  1. Åh jag som alltid velat ha en lillasyster !
    Strax hemma här
    Kram

    SvaraRadera
  2. Vad roligt att ni hittat varann!
    Jag har tre småbröder och ingen syster, men har alltid önskat en syrra och för några år sedan hittade jag henne på jobbet ;-) Hon har också bara bröder och alltid önskat en syster. Visst är det roligt när man gör sina egna familjekonstellationer.
    Kram

    SvaraRadera
  3. "våra underbara ungar"
    *fniss
    Lyxig helg du haft!
    ;-))

    SvaraRadera
  4. Han brås nog på Mammsen sin ;-)
    Ha en skön kväll.
    Kram K

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!