lördag 5 maj 2012

God Morgon från rum 508!

Idag är dagen D här och det pirrar glatt i min mage! Jag hade grymt svårt för att somna igår kväll, alldels för tyst och stilla förmodligen;-)
Jag vaknade 15 minuter innan klockan ringde, när hände det sist liksom?;-)
Nu ska jag och Camilla sammanstråla och gå ner och äta en brakfrulle och det ska bli såååå gott!!
Sen drar vi ut till Solna på föreläsning med bland annat Katrin Zytomierska och mingel bland andra mammabloggare! Men först ska det införskaffas ett nytt minneskort till kameran!;-)

Dagens: Jeans:Peolple/Vila, Topp: Lindex, Kavaj: Blingo

6 kommentarer:

  1. Hoppas ni får en toppendag! Och du människa, VAD SMAL du har blivit!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Snygg outfit!
    Ha det så skoj idag!

    SvaraRadera
  3. Nu är du så där galet snygg igen kvinna =) Mjau! Ha en finfin dag och njut av storstaden! Kramar

    SvaraRadera
  4. Tänk om du hade fått rum 408. Då hade du INTE fått sova i det för mig! (Du har sett filmen va??)

    Hoppas ni får en kanondag! :-)

    Stor kram!

    SvaraRadera
  5. Snyggo!
    Ha en toppendag :-)

    Kram K

    SvaraRadera
  6. God morgon på dig själv snygging!
    Fatta vad kul ni kommer ha i kväll eller :D!
    Yeey, lova att dokumentera allt;)
    Kram

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!