tisdag 8 maj 2012

Här ska det tvättas!!!

I slutet av förra veckan hämtade jag upp ett STORT paket på posten! Jag har blivit utses att buzza Vanisch från Buzzador!
Så här ska tvättas och testas, det kan ni ge er på!;-)
Jag fick användning av det på en gång eftersom att Jonas har en viss fömåga att gå ut och typ jobba i trädgården när han kommer hem i sina kläder han har på jobbet. Alltså typ skjorta... Så klippe han gräset i det och skulle bära bort gungställningen när det "regnade" rostvatten ur den på hans skjorta...
Men jag tog vanisch på en gång och så även i tvättmaskinen och allt gick bort!!!
Nu ska jag oxå dela med mej och buzza 10 stycken förpacknigar av vanisch! Detta kommer att bli så kul!
Nähä, dax att gå och tvätta tror jag minsann;-)
Vill ni oxå buzza? Gå då in HÄR och kom ihåg att adda mej som er buzzare, äppelblomman heter jag!;-)

5 kommentarer:

  1. Nu blev jag lite avund, vill oxå buzza. Jag har bara fått buzza ostar för länge sedan.

    SvaraRadera
  2. Vi använder den sprayen men har inte testat de eandra produkterna. Men den är i alla fall suverän, tar bort allt!

    SvaraRadera
  3. Den buzzningen försökte jag också få, men icke sa nicke... Jag fick den där äckliga bearnaisesåsen i stället. Man kan inte lyckas jämt,
    Kram
    Förresten du hittar mitt nya hem via länken nu.

    SvaraRadera
  4. Vad bra att det funkade på den!
    Vi testade i duschen och det funkade INTE (som de så fint visar i reklamen). :-P

    SvaraRadera
  5. Jag har testat sådant där fläckborttagningspulver men det fungerade inte alla, fick bar fläckarna satt fastna, så jag slängde resten. Dessutom valde jag att tacka nej till den här kampanjen, jag hade inte vågat använda grejerna ändå men nu kanske jag får prova igen.

    Kram

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!