fredag 11 maj 2012

För alltid vi!

Idag för 11 år sedan träffade jag mitt livs kärlek!
Jag är lika galet förälskad i honom nu som jag var för 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10 och 11 år sedan;-)
Vi har haft våra berg och dalar, gått igenom allt och lite där till. Fått 3 helt underbara pojkar tillsammans och köpt hus!
Vi vet precis vart vi har varandra men ändå lär vi känna något nytt hos varandra för varje dag som går!
Jag väntar fortfarande på att få bli fru Grunditz. Att få gifta sig med sitt livs största kärlek ska bli sååå underbart! Nu är iallafall frieriet gjort..*blink*blink*  Nu ska vi bara ta oss till nästa steg. Att bestämma vart, hur och när;-) Kanske kan även det ta några år. Ja vi har ju lite svårt komma komma till skott med det där giftetriet;-)
Jo då jag har valt ut de bilderna när vi ser rätt normala ut... ;-) Jag vågade inget annat;-)
Tack min älskade Jonas för dessa 11 åren! Tack för att du står ut med mej!;-) För alltid vi!
ÄLSKAR DEJ! ♥

18 kommentarer:

  1. Åh vilka härliga bilder:) ett jättestort grattis till er:)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Underbara bilder!
    Syns att ni älskar varandra :-)
    Kram K

    SvaraRadera
  3. Nå, vackra!!! Och du, på översta bilden är du sjuk lik Britney Spears! Alltså, på den tiden hon såg ut så där... för visst är vi lika gamla som Brittan! :-)

    SvaraRadera
  4. Guu va fina ni är! Jag får hopp om kärleken när jag ser er, turturduvor ;) KRAM

    SvaraRadera
  5. Hipp hurray!!! Kärlek är härligt :)
    Glad för er skull.
    Men det jag tänkte på mest här är att du är Brittney Spears svenska dubbelgångare! Så sjuuuuuukt lik!!!!

    SvaraRadera
  6. Vad fina ni är tillsammans! Kram

    SvaraRadera
  7. Kärlek!
    Men du, bröllop är väl inget att skjuta på - det är ju så vansinnigt kul att jag skulle kunna gifta mig en gång till! Men samma man förstås!
    Kram!

    SvaraRadera
  8. Åh, vad fina ni är tillsammans!
    Fråga.
    Grunditz.
    Har Jonas släkt i Stockholm?
    Jesper och John?

    SvaraRadera
  9. Jag tycker mig ana lite brösttema i dag ;-)
    Fina bilder med mycket kärlek: Vi har onekligen lite olika anledningar att uppmärksamma den 11 maj. Gemensamt är i alla fall all kärlek, men på olika sätt!
    Kram o Grattis till årsdagen

    SvaraRadera
  10. Grattis till er. :D
    Vad fin din nya header är!

    SvaraRadera
  11. Vad fint du fått här inne!! Och så fina NI är!! ♥

    SvaraRadera
  12. Fina ni är:) gillar din nya header med

    SvaraRadera
  13. Så härliga kort på er! Lycka!

    SvaraRadera
  14. Söta ni är...
    Du är mycket lik Britney Spears!!

    SvaraRadera
  15. jag var helt övertygad om att han stod med armen om briney spears på första bilden!!

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!