måndag 28 maj 2012

Min lilla fotomodell!

Miljön som är ute där min mamma bor är helt fantastisk att fota i! En stor ek, en gammal matkällare, ett gammalt hus, gröna gräsmattor! Sååå underbart vackert!
Igår fick Douglas agera fotomodell och jag fick leka loss med min kamera! Funderar starkt på att åka dit idag oxå så att de andra 2 busarna kan få agera modell åt mej. För igår sov Fabian när vi var där och Alfred var på kalas!;-)
Här bjussar jag på en bildbom med bara fotomodellen Douglas på, min söta lilla 7-åring som älskar att stå framför kameran!;-)
Tänk vilka fantastisk bra bilder det skulle bli på ett bröllopspar där under den gamla eken på den fina gamla soffan;-) Typ ett bröllopspar som heter Jonas och Karolin! *fniss*

3 kommentarer:

  1. Superfina kort, duktig modell och duktig fotograf:)

    SvaraRadera
  2. Men jaaaa....dom där bröllopsbilderna, tänker jag ta :) VISST!

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!