tisdag 22 maj 2012

Sköna sommar!

Jag älskar fullkomligt denna underbara värmen som har strömmat in genom det svenska landskapet!
Sol, värme, glada människor, bad, massor av underbar energi och trötta barn på kvällarna! Ja ni ser det kan ju inte bli bättre!
Blir så full i skratt när jag kikade i på fejjan nyss... Vädret är nog det som folk skriver om mest där... Just nu är det alldeles för varmt enligt hälften av mina vänner... Svettigt varmt och äckligt... Inte då;-)
De här kanske är den sommaren vi får, så nu måste vi passa på att njuta av den och ta hand om den så gott det går utan att klaga!;-)
Det är verkligen sååå vackert ute med allt grönt. Liljekonvaljerna har slagit ut på vår tomt och står där och är så vackra!
Fåglarna sjunger både dag och natt och myggorna irriterar ihjäl mej med sitt surr om nätterna.. Men vad gör väl det, vi har ju en underbar skön sommar just nu och det är bäst att vi passar på att njuta! Njuta det gör iallafall jag!;-)
Grabbarna somnar redan klockan 19 på kvällarna totalt deckade med illröda goa röda varma kinder;-)!
Sa jag att jag älskade sommaren? Det gör jag! Älskar, älskar, älskar!;-)

6 kommentarer:

  1. Me too! Inte för varmt inte alls. Dom som gnäller har tråkigt :)

    SvaraRadera
  2. Visst är det ljuvligt!!!
    Idag var jag inte så mycket i solen, men bara vetskapen att jag har möjlighet att sätta mig i solstolen gör mig helt glad i locket!!
    Kram söta du!

    SvaraRadera
  3. Åh, liljekonvaljer - såå fint!

    SvaraRadera
  4. Liljekonvalj har jag inte sett sedan jag var lite, väcker många barndomsminnen. Visst är det härligt med sol och värme!! Kramizz!

    SvaraRadera
  5. Håller med dej, älskar sommaren:) hur kan msn klaga på värmen när det är detta vi längtat efter sen förra sommaren tog slut:)
    Härliga bilder:) kram

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!