måndag 21 maj 2012

Sota för helgens frosserier...

Har varit ute på min tyngsta runda någonsin... Jag fick verkligen sota för helgens frosserier där jag bokstavligt talat hävde i mej både vin, godis, chips och andra gottigheter i dagarna 5.. Jag är så känslig för sånt, så det är inte sant. Så fort jag äter skit så presterar jag oxå skit...
Jag höll bokstavligt talat på att dö i spåret idag och fick därmed en skittid som jag inte alls är nöjd med...
Solen gassade i ansiktet och tempen visade på 22 grader. Dessutom hade jag bara en sån där liten sketen shacke i magen och vem kan prestera bra då? Inte jag iallafall... Foten gjorde dessutom ont, men inte så ont så jag skulle ge upp... Ja bet ihop och sprang 5,4 km på 31,34 minuter... En skitkass tid då jag vet att jag kan springa fortare...
1 juni närmar sig med stormsteg och flåsar mej väääldigt mycket i nacken... Då ska jag kunna prestera 1 mil på under 55 minuter... Jo för har jag lovat en utmaning mot Jonas så ska jag minsann hålla den och så klart vinna över honom;-) *he*he*

7 kommentarer:

  1. Asså, hade jag sprungit som du, hade jag fallit död ner... Och vad brun du är!! Jäklars vad du blir lätt brun! Vi kanske var systrar i en afrikansk by i ett tidigare liv?? Hahaha!
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Tycker du är skit duktig!!! =)
    Vilken app använder du, den verkar bra =)

    Kraamis

    SvaraRadera
  3. Skit bra ju!
    Tror att värmen spökar en del också.
    Kämpa på!

    SvaraRadera
  4. Duktiga du!
    Jag gick bergis upp tio kilo den här långhelgen...

    SvaraRadera
  5. Såna där dagar kommer ibland, tyvärr. Bara att kämpa på. Nästa gång känns det bättre! :-)

    Vad gäller foten, var och varför har du ont? Akta så du inte ökar tempo och distans för snabbt och åker på skador.. :-((

    Kram!

    SvaraRadera
  6. Jag tycker det var en skitbra tid, i alla fall om det hade varit jag...
    Men lite bättre energi i magen så kommer du snart igen.
    Kram

    SvaraRadera
  7. Äsch! Kämpa på!!! Man måste göra dåliga tider ibland så man känner när det går bra!!
    Kramar

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!