lördag 12 maj 2012

Mmm för helgfrukost!

 Helgfrukosten är något speciellt! Sitta länge och mumsa på nybakade frallor, mums!
Jag är fortfarande inne i mitt "helg liv". Jag börjar liksom planera och förbereda mej redan på onsdag på en långehelg på jobbet. Planerar mat, sova och städar... Men inte då, jag är ju arbetslös, så jag ska ju inte gå på något jobb... Skitskum känsla det där...
Inget planerat idag och det är såå härligt! Regnet öser ner utanför vårt fönster, mindre härligt...:-( Vart är solen??
Inga planer = kliande i kroppen... Jo då något finns det alltid att göra, typ måla klart de där förbaskade räcket till trappan, rensa garderober och städa förrådet... Nej jag är inte klar med räcket ännu... Hade jag varit det så hade jag naturligtvis visat er före och efterbilder;-)
Mmmm för helgfrukost tycker Fabian som äter med hela kroppen;-)

2 kommentarer:

  1. Underbart är ordet!
    Du hittar snart ett jobb ❤
    Kram K

    SvaraRadera
  2. Oh yes, helgfrukostar är hur goda (och mysiga) som helst! :-)

    Kram M!

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!